hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > کالاف دیوتی بلک آپس ۶ از روز عرضه به گیم پس می‌آید

کالاف دیوتی بلک آپس ۶ از روز عرضه به گیم پس می‌آید

اعلان ارسالی به کاربران اپلیکیشن ایکس باکس احتمالا راه‌یابی بازی Call of Duty: Black Ops 6 از روز نخست انتشار به گیم پس را تأیید می‌کند.

شرکت اکتیویژن برای رونمایی کامل از بازی Call of Duty: Black Ops 6 در کنفرانس ایکس باکس برنامه دارد که در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ (۹ ژوئن ۲۰۲۴) برگزار خواهد شد. در گذشته مایکروسافت تأیید کرد که بازی‌های اکتیویژن را دردسترس کاربران گیم پس قرار می‌دهد و شایعاتی از کال آو دیوتی بلک آپس ۶ برای این سرویس نیز شنیده می‌شوند.

اکنون یک اعلان برای برخی از کاربران اپلیکیشن ایکس باکس ارسال شده است که از راه‌یابی بازی Call of Duty: Black Ops 6 در روز انتشار به سرویس گیم پس خبر می‌دهد. جز کوردن از رسانه Windows Central نیز با انتشار توییت جدیدی ادعا کرد که این موضوع باید این هفته رسما اعلام شود. این خبر احتمالا به اشتباه کمی زودتر منتشر شده است.

اعلان راه‌یابی کالاف دیوتی بلک آپس ۶ از روز عرضه به گیم پس

شایعات بازی Call of Duty: Black Ops 6 از سال ۲۰۲۲ به گوش می‌رسند. استودیو تری‌آرک اخیرا اعلام کرد که آزمون‌های این بازی از دو سال پیش آغاز شده است. هنوز زمان انتشار بلک آپس ۶ مشخص نیست، اما طرفدارها احتمالا باید در ماه اکتبر منتظر عرضه این بازی برای ایکس باکس، پلی استیشن و کامپیوتر باشند.

منبع: zoomg-368762

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد