hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > زمان پخش اولین تریلر Call of Duty: Black Ops 6 اعلام شد

زمان پخش اولین تریلر Call of Duty: Black Ops 6 اعلام شد

شرکت اکتیویژن از زمان پخش تریلر لایو-اکشن بازی Call of Duty: Black Ops 6 رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Activision از زمان پخش تریلر لایو-اکشن بازی Call of Duty: Black Ops 6 با نام The Truth Lies رونمایی کرد. طرفدارها باید رأس ساعت ۱۷:۳۰ امروز مورخ ۸ خرداد ۱۴۰۳ به‌وقت ایران منتظر نمایش اولین تریلر کال آو دیوتی بلک آپس ۶ باشند که بیشتر روی داستان و شخصیت‌ها تمرکز خواهد داشت. اکتیویژن اخیرا نسخه کامل تیزر بازی را نیز در کانال یوتیوب کال آو دیوتی به اشتراک گذاشت.

صدام حسین روی کاور تریلر لایو-اکشن کالاف دیوتی بلک آپس ۶

این تیزر چندین شخصیت برجسته از جنگ‌های بزرگ ازجمله بیل کلینتون، چهل‌ودومین رئیس‌جمهور آمریکا، جرج بوش، چهل‌ویکمین رئیس‌جمهور آمریکا و صدام حسین، رئیس‌جمهور عراق را به نمایش می‌گذارد که به وقوع حوادث بازی Call of Duty: Black Ops 6 در دهه ۹۰ میلادی و در طول جنگ خلیج فارس اشاره دارد؛ موردی که با شایعه‌های پیشین مطابقت دارد. این تیزر به بازگشت فرانک وودز در کال آو دیوتی بلک آپس ۶ نیز اشاره می‌کند.

مدتی قبل اکتیویژن پس از انتشار شایعه‌های فراوان نهایتا بازی Call of Duty: Black Ops 6 را معرفی کرد. این بازی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه می‌شود و شایعاتی از انتشار آن برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز شنیده می‌شوند. اکتیویژن برای رونمایی کامل از کال آو دیوتی بلک آپس ۶ در کنفرانس ایکس باکس برنامه دارد که در تاریخ ۲۰ خرداد (۹ ژوئن) برگزار خواهد شد.

منبع: zoomg-368753

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد