hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > قتل مرد جوان به دست برادر زنی که با او رابطه داشت

قتل مرد جوان به دست برادر زنی که با او رابطه داشت

راز قتل مردی جوان که از یک سال قبل ناپدید شده بود، سرانجام فاش شد.

سرنوشت مردی که خبر ناپدید شدنش به پلیس نیشابور اعلام شده بود، زمانی مشخص شد که راز قتل او از سوی یکی از برادران زنی که با او ارتباط داشت، افشا شد.

به گزارش سایت جنایی، تیر ماه سال گذشته خبر مفقود شدن مردی به نام محسن به پلیس نیشابور گزارش شد اما با گذشت حدود یکسال اطلاعی از سرنوشت او بدست نیامد. در نهایت اوایل سال جاری مشخص شد این مرد تقریباً یکسال پیش به تهران آمده و مدتی قبل از آن نیز زنی به نام مرجان ارتباط داشته است. به این ترتیب پرونده با نیابت قضایی به تهران آمد و در ادامه تحقیقات مشخص شد روز قبل ناپدید شدنش با مرجان قرار داشت.

به همین دلیل زن جوان مورد تحقیق قرار گرفت اما منکر اطلاع از سرنوشت محسن شد. با وجود انکار او شواهد از احتمال دست داشتن این زن در ماجرا یا حداقل اطلاع او از سرنوشت مرد ناپدید شده خبر می‌داد. از این رو تحقیقات در خصوص دخالت یا اطلاع زن در سرنوشت مرد مفقود شده ادامه یافت.

سرانجام تحقیقات به دوربین‌های مداربسته اطراف خانه مرجان رسید و مشخص شد مرد ناپدید شده آخرین بار به خانه این زن رفته و همزمان نیز چهار برادر مرجان در خانه‌اش حضور داشتند.

با بدست آمدن این سرنخ مرجان و چهار برادرش بازداشت شدند. یکی از چهار برادر در بازجویی‌ها اعتراف کرد: ما متوجه رابطه پنهانی خواهرمان با مردی شده بودیم. به همین دلیل از او خواستیم مردی را که با او در ارتباط است به خانه‌اش دعوت کند. آن موقع بود که من او را با چاقو کشتم و جسدش را در پاکدشت انداختیم و آتش زدیم.

با این اعتراف صریح از پلیس پاکدشت استعلام شد اما گفتند جسدی در آن بازه زمانی پیدا نشده است. بنابراین فعلا هر چهار متهم در بازداشت هستند و تحقیقات ادامه دارد.

 

منبع: etemadonline-661551

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد