hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > جزئیاتی از قتل یک خانواده ۵ نفره

جزئیاتی از قتل یک خانواده ۵ نفره

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از قتل پنج نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان خبر داد و گفت: در این حادثه اعضای یک خانواده شامل زن و شوهر و سه فرزند خانواده به قتل رسیده‌اند.»

مجتبی قدیمی دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در ساعت ۲۳ شامگاه گذشته، پس از کسب گزارش مردمی مبنی بر مفقودی اعضای یک خانواده در سیرجان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

به گزارش مهر، وی افزود: مأموران پلیس آگاهی سیرجان و بازپرس ویژه قتل بلافاصله در محل منزل این خانواده حاضر می‌شوند و متوجه می‌شوند درب منزل قفل و مشکوک است.

قدیمی با اشاره به اینکه پس از دستور قضائی مأموران فک قفل کرده و وارد منزل می‌شوند تصریح کرد: متأسفانه با ورود به منزل با اجساد اعضای این خانواده مواجه می‌شوند که با سلاح سرد به قتل رسیده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان تاکید کرد: بلافاصله دستورات قضائی برای شناسایی هویت و دستگیری فرد ضارب صادر می‌شود و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

قدیمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از خانه مقتول مقادیر زیادی طلا و جواهرات و اموال خانه به سرقت رفته است بنظر می‌آید انگیزه اصلی قاتل سرقت و مسائل مالی بوده است.

وی یادآور شد: این خانواده اصالتاً غیر بومی استان کرمان هستند و پدر خانواده در صنعت فرش فعالیت داشته است.

این مقام قضائی گفت: رسیدگی به پرونده فوق به صورت ویژه در دستور کار قضائی قرار دارد و اطلاعات تکمیلی در این رابطه از طریق روابط عمومی دادگستری استان کرمان به اطلاع شهروندان رسانده خواهد شد.

منبع: fararu-739416

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد