hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ساخت دنباله انیمه Mashle: Magic and Muscles تایید شد

ساخت دنباله انیمه Mashle: Magic and Muscles تایید شد

استودیو A-1 Pictures با انتشار یک تریلر ساخت دنباله انیمه Mashle: Magic and Muscles را تایید و معرفی کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از انیمه‌های محبوب سال ۲۰۲۴ ادامه پیدا خواهد کرد. استودیو A-1 Pictures رسما اعلام کرد که ساخت دنباله انیمه Mashle: Magic and Muscles آغاز شده است. اگرچه مشخص نیست با یک دنباله سینمایی یا فصل سوم طرف هستیم، اما به‌نظر می‌رسد که فصل سوم انیمه ماشلی در دست ساخت است. به همین منظور یک تریلر منتشر شده است که درواقع ترکیبی از صحنه‌های دو فصل اول انیمه به شکل خلاصه است و در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

فصل اول انیمه Mashle: Magic and Muscles در ۱۲ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۳ پخش شد و سپس فصل دوم این انیمه که آرک داستانی Divine Visionary Selection Exam Arc را پوشش می‌داد، در ۱۲ قسمت تولید و شاهد پخش آن در زمستان ۲۰۲۴ بودیم. آرک بعدی مانگا Tri-Magic-Athalon Divine Visionary Final Exam Arc خواهد بود که انتظار می‌رود فصل سوم انیمه براساس آن تولید و پخش شود.

انیمه ماشلی اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه کوموتو است که این مانگاها در ۱۸ نسخه نوشته و بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳ منتشر شده‌اند. تومویا تاناکا وظیفه کارگردانی و یوسوکه کورودا وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Mashle: Magic and Muscles را بر عهده دارند.

منبع: zoomg-368728

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد