hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > جزئیات مراسم بدرقه و خاکسپاری رئیس‌جمهور و همراهان

جزئیات مراسم بدرقه و خاکسپاری رئیس‌جمهور و همراهان

مراسم تشییع و بدرقه رئیس جمهور شهید از میدان جانبازان بیرجند در جوار بوستان شهدای گمنام آغاز می‌شود و در مسیر بلوار پاسداران تا تقاطع بلوار شهید صیاد شیرازی ادامه می‌یابد.

پیکر ابراهیم رئیسی پس از تشییع تاریخی در شهر‌های تبریز، قم و تهران روز پنجشنبه سوم خرداد به خراسان جنوبی رفت.

هواپیمای حامل پیکر آیت الله رئیسی و دو تن از همراهان صبح امروز در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند، جایی که رئیس جمهور ۸۸ روز قبل آخرین بار وارد این استان شد، به زمین نشست تا مردم با ایشان وداع کنند.

پیکر رئیس‌جمهور با همراهی شماری از اعضای دولت، شخصیت‌ها و مهمانان کشوری مورد استقبال قرار گرفت و پس از ادای احترام به سمت مسیر تشییع در شهر بیرجند منتقل شد.

مراسم تشییع و بدرقه رئیس جمهور شهید از میدان جانبازان بیرجند در جوار بوستان شهدای گمنام آغاز می‌شود و در مسیر بلوار پاسداران تا تقاطع بلوار شهید صیاد شیرازی ادامه می‌یابد.

همانطور که مسئولان عنوان کردند علت انتخاب بیرجند برای مراسم وداع و تشییع این است که آیت الله رئیسی علاوه بر سه دوره نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری، به این استان تعلق خاطر داشت و آن را بار‌ها در سخنانش مطرح کرده بود، مردم خراسان جنوبی نیز به خادم ملت، علاقه و ارادت خاصی دارند.


پیکر شهید رئیسی در بیرجند ایسنا/خراسان جنوبی پیکر مطهر آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از تشییع تاریخی در شهرهای تبریز، قم و تهران روز پنجشنبه سوم خرداد در آغوش مردم خراسان جنوبی قرار گرفت تا مردم دیار خاوران میزبان آخرین سفر استانی رئیس جمهور شهید باشند. مراسم تشییع و بدرقه رئیس جمهور شهید از میدان جانبازان بیرجند در جوار بوستان شهدای گمنام آغاز می‌شود و در مسیر بلوار پاسداران تا تقاطع بلوار شهید صیاد شیرازی ادامه می‌یابد؛ مسیری که سیاه پوش است و دیروز و دیشب جوانان و نوجوانان با عشق و علاقه به برپایی موکب‌های پذیرایی از تشییع کنندگان مشغول بوده‌اند.
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ ۰۷:۵۵

هواپیمای حامل پیکر  شهید رئیسی و ۲ تن از همراهان صبح امروز سوم خرداد در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند، جایی که رئیس جمهور ۸۸ روز قبل آخرین بار وارد این استان شد، به زمین نشست.

پیکر آیت الله رئیسی در میان حزن و اندوه مسئولان و مقامات استانی با همراهی شماری از اعضای دولت، شخصیت‌ها و مهمانان کشوری مورد استقبال قرار گرفت و پس از ادای احترام به سمت مسیر تشییع در شهر بیرجند منتقل شد.

منبع: fararu-738174

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد