hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > محتوای پولی بازی XDefiant به‌صورت Pay-to-Win نخواهند بود

محتوای پولی بازی XDefiant به‌صورت Pay-to-Win نخواهند بود

یوبیسافت تاکید کرد محتوای پولی بازی XDefiant شامل مزیت‌های اختصاصی در گیم‌پلی نخواهند شد.

شرکت یوبیسافت در جدیدترین پست بلاگی که اخیرا منتشر کرد، درباره ماهیت پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و محتوای پولی بازی چندنفره XDefiant توضیحاتی ارائه داد. این شرکت در ابتدای توضیح خود تاکید کرد XDefiant یک بازی Pay-to-Win نخواهد بود؛ به‌عبارتی‌ خریداران آیتم‌های پولی هیچ مزیتی نسبت‌به سایر بازیکن‌ها در گیم‌پلی دریافت نخواهند کرد.

ناشر و توسعه‌دهنده فرانسوی در ادامه گفت اگر محتوایی به فروشگاه درون بازی اضافه شود که به هر طریقی روی گیم‌پلی تاثیر بگذارد، بازیکن‌های دیگر می‌توانند آن را بدون پرداخت هزینه و از طریق تجربه معمول بازی کسب کنند؛ برای مثال جناح DeadSec که در پیش‌فصل بازی در دسترس قرار می‌گیرد، از طریق فروشگاه قابل خرید خواهد بود. بااین‌حال سایر بازیکن‌ها می‌توانند با شرکت در چالش درون بازی و کسب ۷۰۰ هزار امتیاز، این جناح را به دست آورند.

درگیری بازیکن‌ها با تفنگ و سپر ضدگلوله در بازی XDefiant

بااینکه بازی XDefiant شامل انواع پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و محتوای پولی فروشگاهی خواهد بود، اما یوبیسافت تاکید کرد محتوای رایگان زیادی برای بازیکن‌ها در نظر گرفته است که ازجمله آن‌ها می‌توان به پاداش‌های بتل‌پس، چالش‌های روزانه و هفتگی، چالش‌های Ubisoft Connect، جوایز مبتنی‌بر مشارکت جامعه مخاطبین ازجمله توییچ دراپ و موارد دیگر اشاره کرد.

باتوجه‌به اینکه XDefiant یک بازی تیراندازی چندنفره به حساب می‌آید، می‌توانیم انتظار گزینه‌های گسترده شخصی‌سازی ازجمله لباس‌ها، پوسته‌ها، انیمیشن‌های زمان پیروزی، کارت‌ها و شکلک‌ها را داشته باشیم. علاوه‌براین، بازی در زمان انتشار شامل محتوای پولی متنوعی به‌مانند بتل‌پس پریمیوم، آیتم‌های تزئینی برای شخصیت و سلاح در کنار جناح‌های گوناگون خواهد بود. بازی XDefiant امروز برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

منبع: zoomg-368620

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد