hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > کلاهبرداری زن و شوهر جوان با رسید‌های جعلی در ۳ استان

کلاهبرداری زن و شوهر جوان با رسید‌های جعلی در ۳ استان

سردار علی، ولی پور گودرزی گفت: به دنبال وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان با شگرد خرید اجناس دست دوم به وسیله رسیدساز جعلی، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت یک زن و شوهر کلاهبردار خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی، ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان با شگرد خرید اجناس دست دوم به وسیله رسیدساز جعلی، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی خود پی بردند، یک زن و شوهر جوان طعمه‌های خود را از سایت خرید و فروش اینترنتی شناسایی و سپس با شگرد رسیدساز جعلی اقدام به سرقت اموال با ارزش کرده و متواری شدند.

رئیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و تهران بودند، اظهارکرد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات علمی، هویت دو کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کردند و متوجه شدند که آن‌ها قصد دارند دست به اعمال مجرمانه دیگری بزنند.

ولی پور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده مخفیگاه متهمان را در شهرستان مراغه استان آذربایجان شرقی شناسایی کرده و در ادامه آن‌ها توسط کارآگاهان بازداشت شدند.

وی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد رسیدساز جعلی اعتراف کردند. در ادامه با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: fararu-736913

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد