hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برای حفاظت از منابع آبی با کسی تعارف نداریم

برای حفاظت از منابع آبی با کسی تعارف نداریم

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای حفاظت و صیانت از منابع آبی با کسی تعارف نداریم و دست متجاوزان به حریم رودخانه‌ها را قطع می‌کنیم.
آرش مصلح  اظهار داشت: یکی از وظایف حساس و مهم شرکت آب منطقه‌ای حفاظت و صیانت از منابع آبی بوده که بدون شک این مهم بدون همکاری و تعامل مردم، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، دستگاه قضائی، انتظامی و روحانیون امکان پذیر نیست و در این راستا درخواست همکاری داریم.
وی با تاکید بر اینکه بدون شک مدیریت وضعیت موجود با توجه به شرایط چند سال اخیر در بخش نیازمند همدلی و همکاری مجموعه‌های مختلف است عنوان کرد: طرح احیا و تعادل بخشی و ذیل آن پروژه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی به عنوان اولویت در دستور کار است.
مصلح ابراز کرد: تمامی کارهای انجام شده و دستاوردها در بخش آب در کهگیلویه و بویر احمد مربوط دوران انقلاب اسلامی در 40 سال اخیر بوده که شکوفایی این حوزه در سفر مقام معظم رهبری در سال 73 با اجرای سد کوثر آغاز شد که هم اکنون آب شرب بیش از 2.5 میلیون نفر در جنوب ایران را تامین می‌کند.
سرپرست شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم افزود: پروژه‌های آبی مختلفی از جمله سدهای کوثر و شاه قاسم، 8 شبکه آبرسانی و زهکشی با پوشش 20 هزار هکتار از اراضی و 5 نیروگاه برق‌آبی هم اکنون در حال بهره برداری است.
مصلح خاطرنشان کرد: پروژه‌های مهم دیگری شامل سد تنگ سرخ، طرح آبرسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، سوق و لنده و طرح آبرسانی به لیکک از سد کوثر نیز در دست اجرا بوده که برخی از وضعیت پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.
وی بیان کرد: پروژه‌های برزرگ دیگری شامل سد آبریز نیز در حال مطالعه بوده که با اجرا و بهره برداری در رفع محرومیت‌ها کنونی تاثیر موثری دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد