hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تاریخ عرضه GTA 6 اعلام شد؛ تکذیب تمام شایعه‌ها

تاریخ عرضه GTA 6 اعلام شد؛ تکذیب تمام شایعه‌ها

شرکت Take Two با تکذیب تمام شایعه‌های تاخیر خوردن GTA 6، بازه انتشار این بازی را اعلام کرد. 

راک‌استار در زمان رونمایی از بازی GTA 6، اعلام کرد که این اثر در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد ولی بازه زمانی مشخصی برای آن اعلام نکرد. چندی پیش گزارشی از کوتاکو منتشر شد که اعلام کرد پروسه ساخت GTA 6 درگیر مشکلاتی است و به همین دلیل باید در اواخر سال ۲۰۲۵ منتظر این اثر باشیم و حتی ممکن است انتشار جی تی ای ۶، تا سال ۲۰۲۶ هم دچار تاخیر شود. 

با این حال امشب شرکت Take Two، ناشر بازی، در جریان گزارش مالی خود اعلام کرد که قصد دارد بازه انتشار GTA 6 را نسبت به تاریخ اعلام‌شده قبلی کمی دقیق‌تر کند و بر این اساس، در پاییز سال ۲۰۲۵ شاهد انتشار این اثر مورد‌انتظار خواهیم بود. با توجه به تاریخ اعلام شده، گیمر‌ها می‌توانند پاییز سال آینده (۱۴۰۴) منتظر عرضه رسمی بازی باشند. تیک‌تو اعلام کرده که اطمینان دارد جی تی ای ۶ کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت و سطح انتظار آن‌ها از موفقیت مالی این اثر هم افزایش زیادی داشته است. 

با توجه به اعلام بازه انتشار جدید GTA 6، می‌توان امیدوار بود که کم کم شاهد انتشار اطلاعات بیش‌تری از این اثر باشیم. رویداد سامر گیم فست کمتر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد و شاید بتوان امید داشت که در این مراسم، اطلاعات جدیدی از جی تی ای ۶ ارائه شود. 

منبع: zoomg-368541

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد