hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان کوثر کرج کاهش یافت

مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان کوثر کرج کاهش یافت

رئیس بیمارستان کوثر کرج  با بیان اینکه مراجعات بیماران به بیمارستان کوثر کرج کاهش پیدا کرده است گفت: در صورت رعایت پرتکل‌های بهداشتی پیک این بیماری باز نمی‌گردد.
احمد مهدوی ،اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا اکثر بخش‌های این بیمارستان به خدمات دهی به بیماران کرونایی و مسمومیت اختصاص پیدا کرد.
وی  با اشاره به اینکه تلاش شد کمبودها شناسایی و در راستای رفع آن فعالیت‌های مختلفی انجام شود،افزود: دستگاه سی تی اسکن جدیدی برای بمارستان کوثر خریداری و به زودی در این بیمارستان به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین دستگاه پیشرفته پسماند نیز از دیگر کارهایی بود که در بیمارستان برنامه ریزی و به زودی راه اندازی می‌شود.
رئیس بیمارستان کوثر کرج  با بیان اینکه مراجعین بیماران مشکوک به کرونا به این بیمارستان کاهش یافته، عنوان کرد: این بیمارستان 176 تخت بیمارستانی دارد که 20 تخت از این تعداد تخت ویژه است.
مهدوی همچنین از کاهش بیماران بدحال کرونایی در این بیمارستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اصول پیشگیرانه پیک بیماری بر نمی‌گردد.
وی با بیان اینکه کادر درمان رد زمان کرونا تلاش زیاد برای نحات این بیماران انجام داد،گفت: مردم ایران نیز با محبت خود از پزشکان و کادر درمانی تشکر و حمایت می‌کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد