hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > یوبیسافت قید ساخت The Division Heartland را زد

یوبیسافت قید ساخت The Division Heartland را زد

شرکت یوبیسافت اعلام کرد که توسعه بازی The Division Heartland را پس از بررسی‌های دقیق متوقف کرده است.

یوبیسافت در میان ارائه اخبار و جزئیات مربوط‌به بازی مورد انتظار Assassin’s Creed Shadows، در یک بیانیه رسمی اعلام کرد که توسعه بازی The Division Heartland لغو شده است. این ناشر فرانسوی در گزارش مالی اخیر خود توضیح داد که منابع و نیروی کار اختصاص‌یافته برای توسعه The Division Heartland برای موقعیت‌های بهتری ازجمله توسعه XDefiant و Rainbow Six منتقل می‌شوند.

اعضای استودیو Red Storm اکنون به توسعه XDefiant و Rainbow Six کمک می‌کنند

شرکت یوبیسافت در بیانیه‌ای به رسانه IGN گفت: «پس از بررسی‌های دقیق تصمیم گرفتیم که توسعه بازی Tom Clancy’s The Division Heartland را متوقف کنیم و این تصمیم دشوار را فورا اجرایی کردیم. درحال‌حاضر اولویت ما حمایت از اعضای بااستعداد استودیو Red Storm Entertainment است و در نظر داریم تا آن‌ها را در پروژه‌های جدید شرکت ازجمله XDefiant و Rainbow Six به کار بگیریم.»

مبارز بازی The Division Heartland

بازی The Division Heartland در ماه نوامبر ۲۰۲۳ در تایوان رتبه‌بندی سنی شد و در سال‌های گذشته تنها یک تریلر برای رونمایی و تریلری برای نمایش گیم‌پلی آن پخش شد. این اسپین-آف اولین‌بار در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و قرار بود تا گیم‌پلی لوتر شوتر مجموعه دیویژن را در قالب دو حالت با تمرکز بر PvEvP به‌همراه پشتیبانی از ۱۰ها بازیکن ارائه دهد. یوبیسافت ارائه مکانیسم‌های سبک بقا، چند شخصیت قابل کنترل و چرخه روز و شب را وعده داده بود.

درنهایت عرضه بازی The Division Heartland با تاخیرهایی متعدد همراه شد و تاریخ عرضه آن تا سال‌ها نامشخص ماند. بااین‌حال لغو توسعه این اسپین-آف به‌معنای پایان کار یوبیسافت با مجموعه بازی‌های دیویژن نخواهد بود. این شرکت فرانسوی ساخت بازی Tom Clancy’s The Division 3 را به استودیو Massive Entertainment سپرده است و همزمان بازی The Division Resurgence را برای موبایل توسعه می‌دهد.

منبع: zoomg-368525

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد