hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ماجرای جنجالی «سرقت‌های مسلحانه سریالی تهران» چیست؟

ماجرای جنجالی «سرقت‌های مسلحانه سریالی تهران» چیست؟

یک منبع آگاه از پیگیری ویژه مسئولان قضایی و انتظامی برای دستگیری متهمان این پرونده «سرقت‌های مسلحانه سریالی از منازل شهروندان تهرانی» خبر داد.

به گزارش شبکه شرق،  انتشار تصاویری در فضای مجازی، از سوی برخی کاربران، با موضوع «سرقت‌های مسلحانه سریالی از منازل شهروندان تهرانی»، واکنش‌های فراوانی را به همراه داشته و موجب نگرانی شهروندان شده است.

یک منبع آگاه در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی با موضوع «سرقت‌های مسلحانه سریالی از منازل شهروندان تهرانی»، از پیگیری ویژه مسئولان قضایی و انتظامی برای دستگیری متهمان این پرونده خبر داد.

در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی با موضوع «سرقت‌های مسلحانه سریالی از منازل شهروندان تهرانی» یک منبع آگاه از پیگیری ویژه مسئولان قضایی و انتظامی برای دستگیری متهمان این پرونده خبر داد و گفت: «پلیس از پیش از انتشار عمومی این تصاویر در فضای مجازی، در تعقیب این سارقان مسلح بود.»

این منبع آگاه تصریح کرد: «دستگاه قضا به همراه پلیس از پیش از انتشار تصاویر سرقت‌های این باند در فضای مجازی، اقدامات آن‌ها را مورد رصد، تعقیب و پیگیری قرار داده و اقدامات و تحقیقات فنی به‌منظور دستگیری اعضای این باند به‌طور ویژه در حال انجام است.»

منبع: sharghdaily-930743

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد