hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > جزئیات تیراندازی و درگیری در حسن‌آباد فشافویه

جزئیات تیراندازی و درگیری در حسن‌آباد فشافویه

فرمانده انتظامی ری جزئیات تیراندازی، درگیری با سلاح گرم و ایجاد تنش و رعب و وحشت بین شهروندان در حسن‌آباد فشافویه را اعلام کرد.

به گزارش شبکه شرق، فرمانده انتظامی ری از نزاع با سلاح گرم در فشافویه خبر داد و گفت: متهم که قصد برهم زدن آرامش مردم را داشت، کمتر از 24 ساعت دستگیر و یک قبضه سلاح «وینچستر» در مخفیگاه او کشف شد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی ری از وقوع یک فقره نزاع و درگیری با سلاح گرم و ایجاد تنش و رعب و وحشت در بین شهروندان در محدوده حسن‌آباد فشافویه، در روز جمعه «۲۱ اردیبهشت ماه»، خبر داد و افزود: بر همین اساس بررسی موضوع سریعاً در دستورکار عوامل کلانتری ۱۷۶ این فرماندهی قرار گرفت.

او گفت: پس از وقوع این نزاع، از همان لحظات اولیه، اقدامات اطلاعاتی پلیس شروع شد و با بررسی همه جانبه و اشراف اطلاعاتی ماموران، هویت متهم شناسایی شد.

فرمانده انتظامی ری اضافه کرد: با جمع بندی اطلاعات به دست آمده، در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه متهم شناسایی و روز گذشته طی یک عملیات منسجم متهم متواری، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ری گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم، یک قبضه سلاح گرم (وینچستر) کشف شد، که به همراه متهم به کلانتری منتقل شد؛ متهم دستگیر شده دارای سوابق متعدد شرارت است، که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

منبع: sharghdaily-930629

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد