hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > توسعه بازی State of Decay 3 عالی پیش می‌رود

توسعه بازی State of Decay 3 عالی پیش می‌رود

گزارش جدید نشان می‌دهد توسعه بازی State of Decay 3 در وضعیتی بسیار خوبی دنبال می‌شود.

در هفته گذشته خبر تعطیلی استودیوهای فرست-پارتی مایکروسافت با واکنش‌های بسیار منفی طرفداران ایکس باکس و برخی توسعه‌دهندگان همراه شد. علاوه‌براین پخش گزارشی که ادعا می‌کرد توسعه بازی Perfect Dark با مشکلات متعددی مواجه شده است، کار را برای مایکروسافت سخت‌تر کرد. حال به‌نظر می‌رسد حداقل اخبار پیرامون بازی State of Decay 3 برای طرفداران ایکس باکس امیدوارکننده باشند.

استودیو Undead Labs سومین بازی از مجموعه State of Decay را در شوکیس بازی‌های ایکس باکس سال ۲۰۲۰ معرفی کرد این بازی هنوز در اوایل مرحله پیش‌تولید قرار دارد. طرفداران این سری جهان باز، اکشن-بقا و زامبی‌محور تا امروز جز تریلر مفهومی رونمایی چیز جدیدی از بازی ندیده‌اند. همچنین گزارشی در سال ۲۰۲۲ پخش شد و ادعا کرد توسعه این بازی در اوایل به‌دلیل بینش ناقص نسبت‌به پروژه با چالش‌هایی همراه بوده است. با‌این‌حال فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت، در آن زمان اعلام کرد State of Decay 3 موردانتظارترین بازی او به شمار می‌آید و نسبت‌به پیشرفت‌هایی که استودیو سازنده برای این مجموعه در نظر دارد، هیجان‌زده است.

کاراکتر و محیط بازی State of Decay 3

حال جز کوردن از ویندوز سنترال در جدیدترین پادکست خود ادعا کرد توسعه بازی State of Decay 3 خیلی خوب پیش می‌رود. وی دراین‌باره گفت: «می‌دانم که جف گراب اخیرا گفته است توسعه Perfect Dark مشکلاتی دارد. خب من الان می‌گویم ساخت بازی State of Decay 3 عالی پیش می‌رود و کیفیت آن خیلی خوب به نظر می‌رسد.»

مت بوتی، رئیس فعلی استودیو‌های ایکس‌ باکس در مراسم E3 سال 2018 و کمی پس‌از خرید پلی‌گراند گیمز، آندد لبز و نینجا تئوری درباره رویکرد آینده سازنده State of Decay توضیحاتی داد. این مدیر ارشد در آن زمان گفت استودیو آندد لبز ابتدا برای ساخت یک بازی MMO و زامبی‌محور با نام رمزی Class 4 برنامه داشت. این توسعه‌دهنده می‌خواست قدم‌به‌قدم طبق برنامه خود پیش برود و سری State of Decay را با اثری تک‌نفره آغاز و در دنباله آن حالت چندنفره را ارائه کرد و تصمیم داشت در بازی سوم عناصر آنلاین و چندنفره را بسیار گسترش دهد.

گوزن زامبی در بازی بازی State of Decay 3

این همان چیزی است که استودیو آندد لبز از سال‌ها قبل برای سری State of Decay برنامه‌ریزی کرده بود و حال باتوجه‌به اینکه ناشران صنعت بازی روز‌به‌روز به عرضه محصولات لایو سرویس و چندنفره علاقه بیشتری نشان می‌دهند، احتمال کمی وجود دارد که آن را تغییر داده باشد. درحال‌حاضر می‌دانیم بازی State of Decay 3 با آنریل انجین 5 ساخته می‌شود و استودیو کوالیشن در توسعه آن مشارکت دارد.

همکاری کوالیشن با آندد لبز می‌تواند از نظر ارتقای کیفیت تجربه تیراندازی سوم‌شخص مفید باشد و تخصص آن‌ها در استفاده از انجین بازی‌سازی شرکت اپیک گیمز بسیار ارزشمند خواهد بود. باتوجه‌به اینکه رویداد آینده بازی‌های ایکس باکس را در پیش داریم، احتمال ارائه تریلر و جزئیات بیشتری از بازی State of Decay 3 وجود دارد. این بازی برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال تولید است.

منبع: zoomg-368448

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد