hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آماده‌باش تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تا ۴۸ ساعت آینده

آماده‌باش تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تا ۴۸ ساعت آینده

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی برگزار و مقرر شد تمام تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی تا ۴۸ ساعت آینده آماده باش باشند.

 مشهد پایگاه خبری رویدادایران-جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان با حضور جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی و سیدرضا عباسی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در محل سالن اجتماعات شهید باهنر برگزار شد.

با توجه به بارش‌ پر حجم نزولات الهی در این جلسه مقرر شد برای مناطق گردشگری ممنوعیت اعمال و عدم تردد صورت گیرد. همچنین همه فرمانداران باید رودخانه‌هایی که پرخطر هستند را مدیریت کنند.

 مناطق شمال استان، قوچان، درگز، کلات، چناران، گلبهار، طرقبه شاندیز، مناطق غرب استان و اطراف نیشابور از نقاط پر خطر هستند و با این رویکرد تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی تا ۴۸ ساعت آینده باید آماده باش کامل باشند.

همچنین مقرر شد؛ پیامک‌های هشدار برای تمام مشترکین اپراتورهای تلفن همراه ارسال شود تا هم‌استانی‌ها نسبت به شرایط آب و هوایی و بحرانی آگاهی داشته باشند.

لازم به ذکر است؛ صداوسیما در چارچوب هشدارهایی به صورت زیرنویس، پیوسته اطلاع رسانی خواهد داشت.

همچنین مقرر شد تمامی شهرداری‌های استان برای شهرهای مختلف مخصوصاً کلات و مشهد تمهیدات لازم را با توجه به این شرایط برای برگزاری انتخابات به شکل مطلوب فراهم نمایند.

گفتنی است؛ بوم‌گردی‌های مستقر در تفرجگاه‌ها با توجه به شرایط موجود آب و هوایی تعطیل کامل خواهند بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد