hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌ رضوی

افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌ رضوی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌رضوی خبر داد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران -سردار سرتیپ‌دوم پاسدار محمد زهرایی در نشست خبری هفته جهاد خدمت‌رسانی ، عنوان کرد: از سال گذشته و تصویب طرح‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی، ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی برنامه‌ریزی شد که در آغاز هفته جهاد خدمت‌رسانی به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی عملکرد گروه‌های جهادی خراسان‌رضوی را مثبت ارزیابی کرده و اشاره کرد: خراسان‌رضوی ۹ تیم جهادی دارد که از این حیث از سرآمدان کشور است و قدمت آن نیز بسیار بالاست.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: به همین منظور، یک‌هزار و ۱۰۲ پروژه حوزه مسکن، ۱۳۲ پروژه، ۶۲ پروژه آسفالت و اصلاح معابر، ۸۵ پروژه آب‌رسانی، ۳۸ پروژه آب و کشاورزی و یک هزار و ۵۳۱ پروژه مرمت مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی و… به بهره‌برداری خواهد رسید.
زهرایی خاطرنشان کرد: در همین راستا، عصر امروز با حضور در شهرستان بردسکن، پروژه‌های آب‌رسانی و آسفالت «شهرآباد» و ۱۵ روستای اطراف را به بهره‌برداری خواهیم رساند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به دستگاه‌های همکار با این سازمان اشاره و عنوان کرد: مجموعه‌های کمیته امداد، جهاد کشاورزی، استانداری، آب‌وفاضلاب و بنیاد مسکن ما را در این امر مهم یاری رسانده‌اند.
زهرایی ابراز امیدواری کرد: برای سال ۱۴۰۳ و از محل تبصره‌۲ تسهیلات اشتغال‌زایی مجلس، مبلغ ۳.۲ همت برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است.
گفتنی است قرار است به مناسبت هفته جهاد خدمت‌رسانی، ۱۲ عملکرد برجسته بسیج سازندگی خراسان‌رضوی به‌زودی در سطح شهر مشهد و دیگر شهرستان‌های استان اکران شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد