hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کاهش تلفات برق یک برنامه عملیاتی مهم در راستای شاخص های عملکردی است

کاهش تلفات برق یک برنامه عملیاتی مهم در راستای شاخص های عملکردی است

 معـاون برنامه ریزی و مهنـدسی شرکت تـوزیع برق استان گفت: اهـداف برنامه عملکردی سالیـانه این شرکت در شـاخص های کیفی، مشترکین، ظرفیت پست ها و خطوط، روشنایی معابر، سیستم اطلاعات جغرافیایی و ایمنی، براساس برنامه ریزی استراتژیک تحقق یافته است.

سمنان- شاهورانی: رضا علی اصغری با بیان این که کاهش تلفات یک برنامه عملیاتی مهم در راستای شاخص های عملکردی است افزود: با طراحی مناسب و بهره برداری اصولی شبکه ها و تاسیسات توزیع برق و همچنین اجرای برنامه های فنی و فرهنگی اثرگذار، شاخص تلفات شبکه های توزیع برق در استان، از 6.2 درصد به 5.92 درصد کاهش پیدا کرده است.

 

وی با اشاره به این که پرداخت غیرحضوری صورت حساب برق مصرفی در استان به حدود 98 رسیده اضافه کرد: خوشبختانه با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی برق، در این شاخص عملکردی نیز توفیقات لازم حاصل شده و امیداست که این مهم در سال جاری 100 درصد شود.

 

علی اصغری بابیان این که هم اینک قدرت پست های منصوبه توزیع برق استان یک هزار و 418 مگاولت آمپر است تصریح کرد: به ازای هر اشتراک جدید در سال قبل، پنج کیلوولت آمپر به ظرفیت منصوبه اضافه شده است.

 

وی اظهارداشت: مدت زمان انرژی تامین نشده هر مشترک از جمله شاخص های کیفی است که این میزان در حال حاضر 91 هزارم می باشد و در این زمینه هم با اقدامات صورت گرفته، نتایج بسیار خوبی حاصل گردیده و با برنامه ریزی که به عمل آمده، به دنبال کاهش بیش از پیش آن می باشیم.

 

وی با عنوان این که 100 درصد اطلاعات شبکه فشار متوسط و پست های توزیع برق استان در قالب سیستم اطلاعات جغرافیایی "GIS" برداشت شده خاطرنشان کرد: ضریب وفور حادثه و شدت حادثه از جمله شاخص های بخش ایمنی هستند که با کمترین میزان، اهداف برنامه عملیاتی این بخش هم محقق شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد