hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بسته الحاقی Beyond the Depth بازی Park Beyond در دسترس قرار گرفت

بسته الحاقی Beyond the Depth بازی Park Beyond در دسترس قرار گرفت

علاقه‌مندان به بازی‌های شبیه‌ساز و مدیریت پارک تفریحی، هم‌اکنون می‌توانند بسته الحاقی Beyond the Depths بازی Park Beyond را روی تجربه کنند.

تابستان سال گذشته میلادی بود که بازی Park Beyond برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 در دسترس قرار گرفت. در جریان این بازی که بازخوردهای متوسطی را هم از سوی کاربران و منتقدین کسب کرده است، بازیکنان می‌توانند مشغول ساخت و مدیریت پارک تفریحی مخصوص‌به خود شوند.

حال جدیدترین بسته الحاقی Park Beyond با نام Beyond the Depths در دسترس کاربران قرار گرفته است. در جریان این بسته الحاقی دو نقشه جدید با الهام از یونان و اسطوره‌شناسی این کشور به بازی اضافه شده و در آن‌ها می‌توانید پارک تفریحی خود را بسازید. از دیگر ویژگی‌های بسته الحاقی ذکر شده هم می‌توان به اضافه شدن ۲۵۰ آیتم دکوراسیون جدید به بازی اشاره کرد. در انتها اشاره کنم که خود بازی Park Beyond هم آپدیت جدیدی را دریافت کرده است که در آن شاهد اضافه شدن ریل‌های جدیدی به بازی هستیم.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بسته الحاقی Beyond the Depths بازی Park Beyond را در یوتوب تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتوب

منبع: zoomg-368254

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد