hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازی واقعیت مجازی Batman: Arkham Shadow معرفی شد

بازی واقعیت مجازی Batman: Arkham Shadow معرفی شد

بازی واقعیت مجازی Batman: Arkham Shadow به‌صورت انحصاری برای هدست واقعیت مجازی Meta Quest 3 معرفی شد.

استودیو Oculus با همکاری بخش گیمینگ برادران وارنر از بازی Batman: Arkham Shadow رونمایی کرد. این بازی واقعیت مجازی در دنیای سه‌گانه Batman: Arkham ساخته استودیو راک‌استدی جریان دارد و قرار است در سال ۲۰۲۴ به‌صورت انحصاری برای هدست واقعیت مجازی Meta Quest 3 منتشر شود. یک تیزر تریلر کوتاه از این منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

تریلر منتشر شده از بازی نشان می‌دهد که این‌بار بتمن در مقابل شخصیت رت‌کچر قرار خواهد گرفت و شاهد مبارزه او با تعداد زیادی از موش‌ها هستیم. فعلا اطلاعات بیشتری این بازی نداریم و نمی‌دانیم که داستان آن در چه نقطه‌ای از خط زمانی مجموعه بازی‌های Batman: Arkham قرار می‌گیرد، بااین‌حال تأیید شده است که در تاریخ ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) و در جریان رویداد Summer Game Fest 2024 شاهد رونمایی کامل از این بازی خواهیم بود.

بازی Batman: Arkham Shadow توسط استودیو Camouflaj، سازنده بازی Marvel’s Iron Man در حال توسعه است. این استودیو در سال ۲۰۲۲ توسط شرکت متا خریداری شد و تقریبا در همان زمان، گزارش‌هایی منتشر شدند که ادعا می‌کردند استودیو Camouflaj روی یک بازی واقعیت مجازی با محوریت بتمن کار می‌کند.

منبع: zoomg-368231

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد