hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > افتتاح شعبه پنجم کمیسیون رسیدگی به امور آب‌های زیرزمینی در فارس

افتتاح شعبه پنجم کمیسیون رسیدگی به امور آب‌های زیرزمینی در فارس

با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس، شعبه پنجم کمیسیون رسیدگی به امور آب‌های زیرزمینی این شرکت آغاز به کار کرد.

آیین معارفه اسدالله کشاورز به عنوان قاضی شعبه ۵ کمیسیون رسیدگی به امور آب‌های زیرزمینی با حضور مدیر عامل آب منطقه‌ای فارس و اعضای هیئت مدیره و دبیرکمیسیون آب‌‌های زیرزمینی برگزار شد.

سیاوش بدری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس طی سخنانی به تشریح سیمای آب استان پرداخت و در ادامه خواستار تسریع درفرآیند رسیدگی به پرونده‌های مطروحه شد.

بدری در خصوص نحوه سیستمی شدن پرونده‌ها در کمیسیون رسیدگی به امور آب‌های زیرزمینی با بیان اینکه  قرارداد مورد نظر و تامین اعتبار لازم انجام شده است، ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک با مشارکت بخش خصوصی فرایندها به صورت الکترنیک رسیدگی شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس افزود: در حال حاضر ارسال پرونده‌ها به صورت  تصادفی به شعبه‌های پنجگانه در حال انجام است.

محمد رضا احمدی دبیر کمیسیون رسیدگی به امور آب‌های زیزمینی نیز گفت: تعداد قابل توجه پروندهای رسیدگی شده در کمیسیون آب‌های زیر زمینی بیش از ۱۶ هزار پرونده از کل استان فارس است.

محمدرضا احمدی گفت: برای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی، با حمایت‌های رئیس کل دادگستری همچنین اشراف و اهمیتی که دستگاه قضایی برای موضوع مهم آب قایل هستند سال گذشته شعبه ۴ و امسال هم شعبه ۵ راه اندازی شد.

لازم به ذکر است از سال 1389 همزمان با تصویب ماده واحده قانون تعیین تکلیف چاه‌های بدون پروانه محفوره قبل از سال 1385 وابلاغ آیین نامه قانون فوق الاشاره، کمیسیون‌های رسیدگی به امور آب‌های زیرزمینی در شرکت های آب منطقه‌ای راه اندازی شد و شرکت آب منطقه‌ای فارس با یک شعبه شروع به کار کرده و درحال حاضر با تعداد 5 شعبه در حال بررسی پرونده‌ها است.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد