hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > دولت از خدمات خود فیلم و سریال تولید می‌کند

دولت از خدمات خود فیلم و سریال تولید می‌کند

بر اساس اعلام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، دولت ابراهیم رئیسی از خدمات خود فیلم و سریال تولید می‌کند.

به گزارش شبکه شرق، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره میزان توجه دولت به فیلم و سریال از اقدامات خود گفت: از سال گذشته کار‌های خوبی را شروع کرده‌ایم، ولی ورود به حوزه نمایشی، مقداری زمان‌بر است.

سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره میزان توجه دولت به فیلم و سریال به عنوان عرصه‌ای برای معرفی اقدامات دولت گفت: از سال گذشته کار‌های خوبی را شروع کرده ایم، ولی ورود به حوزه نمایشی مقداری زمانبر است و اگر امروز سریال و فیلمی را زمینه سازی کنید، حداقل یکسال زمان می‌برد تا به نتیجه برسد.

او افزود: از زمستان سال قبل، اقدامات مفصلی را شروع کردیم؛ همه ظرفیت‌های دولت، خدمات و کار‌هایی که در وزارتخانه‌های مختلف انجام می‌شود، احصا و تبدیل به سوژه‌های متعدد شد و همکاری دستگاه را برخی از مجموعه‌هایی که امکان تولید فیلم و سریال دارند، شروع کردیم.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت  با بیان اینکه علاوه بر صداوسیما مجموعه‌های دیگری نیز امکان تولید آثار نمایشی را دارند، تصریح کرد: همه این ظرفیت‌ها را به خدمت گرفتیم و امیدواریم به مرور که به نتیجه می‌رسند و تدابیر پیش‌بینی‌شده برای دستگاه‌ها منتج به محصول می‌شود، شاهد پخش آن‌ها از شبکه‌های مختلف باشیم.

منبع: sharghdaily-928382

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد