hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > مقایسه لوازم خانگی دوو با اسنوا

مقایسه لوازم خانگی دوو با اسنوا

دوو و اسنوا دو برند محبوب لوازم خانگی در ایران هستند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. در این مقاله به بررسی و مقایسه این دو برند می‌پردازیم تا به شما در انتخاب برند مناسب برای نیازهایتان کمک کنیم.

عوامل مورد مقایسه:

  • تاریخچه و اعتبار: دوو یک برند کره‌ای با سابقه‌ای طولانی در تولید لوازم خانگی است که با همکاری شرکت انتخاب، تولید محصولات خود را در ایران آغاز کرد. اسنوا نیز برندی ایرانی و زیرمجموعه گروه صنعتی انتخاب الکترونیک است.
  • کیفیت ساخت: هر دو برند دوو و اسنوا از مواد اولیه باکیفیت و استاندارد در تولید محصولات خود استفاده می‌کنند. با این حال، به طور کلی کیفیت ساخت محصولات دوو به خصوص در یخچال‌ها و ماشین‌های لباسشویی، کمی بالاتر از اسنوا ارزیابی می‌شود.
  • تنوع محصول: دوو تنوع محصول بیشتری نسبت به اسنوا دارد و طیف وسیعی از لوازم خانگی را در دسته‌بندی‌های مختلف ارائه می‌دهد. اسنوا تمرکز خود را بیشتر بر روی لوازم آشپزخانه گذاشته است.
  • قیمت: لوازم خانگی اسنوا به طور کلی قیمت مناسب‌تری نسبت به دوو دارند.
  • خدمات پس از فروش: هر دو برند دوو و اسنوا از خدمات پس از فروش گسترده‌ای در سراسر ایران برخوردار هستند.

انتخاب بهترین برند:

بهترین برند لوازم خانگی برای شما به نیازها و بودجه‌تان بستگی دارد. اگر به دنبال لوازم خانگی با کیفیت بالا و تنوع محصول هستید و قیمت برایتان مهم نیست، دوو انتخاب مناسب‌تری است. اما اگر به دنبال لوازم خانگی باکیفیت و قیمت مناسب هستید، اسنوا می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

مقایسه ی یخچال ها ی دوو و اسنوا

یخچال های اسنوا و دوو دارای کیفیت مناسب میباشند این یخچال ها در سه نوع ساید بای ساید ، بالا و پایین و دوقولو عرضه میشوند در لیست زیر چند نمونه مشابه از این یخچال ها را مشاهده می کنید.

اسنوا

دوو

 

2024

2210

بالا و پایین

2226

2922

بالا و پایین

3640

3035

ساید بای ساید

1019

2032

دوقلو

توجه کنید کد مدل انتهایی در این مدل ها رنگ یخچال را مشخص میکند برای مثال ss نماید استیل میباشد و mw نماد سفید متالیک همچنین TI رنگ تیتانیومی می باشد.

مقایسه لباسشویی های دوو و اسنوا

در لباسشویی ها مهم ترین نکته ظرفیت آن می باشد اغلب لباسشویی ها به ظرفیت های 7 کیلویی ، 8 کیلویی و 9 کیلویی ، 10 و 11 کیلویی تولید می شوند البته برخی برندها لباسشویی های 12 کیلویی نیز دارند ولی برای وزن های بیشتر شما نیاز به لباسشویی های صنعتی دارید در مورد امکانات لباسشویی این دو برند اکثر امکانات یکدیگر را دارند در جدول زیر مقایسه ی کوتاهی در مورد ویژگی های لباسشویی ها می کنیم.

ماشین لباسشویی سری سنیور Senior IOT دارای قابلیت کنترل از طریق اینترنت است. این دستگاه دارای Magic Foam برای شستشوی همراه با فوم جادویی است و هفت حرکت جادویی شستشو 7Mode را دارا می باشد. همچنین امکان افزودن لباس هنگام شستشو با قابلیت Add Item و سیستم هوشمند کاهش لرزش و صدا با MEMS Sensor نیز دارا می باشد. این ماشین لباسشویی دارای هیتر نسل جدید نیکل دیفیوژن و موتور دایرکت درایو نسل سوم با سرعت 1400 دور است.

لباسشویی دوو

 

 

 

 

 

تکنولوژی ضد عفونی با اوزون بدون آب و مواد شوینده Blue Shine / درب Wash in Wash جهت اضافه نمودن لباس در حین عملیات شستشو / گرید انرژی A+++ (-60%) / موتور پیشرفته Q-BLDC با دور موتور 1400 دور در دقیقه / هیتر نیکل جدید Nickle Diffusion / تکنولوژی پیشرفته محافظت از موتور S-Guard Tech / امکان ادامه شستشو در صورت قطع برق / 14 برنامه شستشو / درام الماسه نسل جدید / صفحه نمایش LED با عملکرد لمسی / سیستم بالانس اتوماتیک البسه / ارتقاء کیفیت شستشو با سیستم Jet Wash / شستشو لباس کودک Baby Protect / شستشو سریع / آبکشی شرعی / 2 سال گارانتی . 124 ماه ضمانت موتور های پیشرفته Q-BLDC

لباسشویی اسنوا

مقایسه ی ظرفشویی دوو و اسنوا

دوو و اسنوا دو برند محبوب ظرفشویی در ایران هستند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. در این مقاله به بررسی و مقایسه این دو برند می‌پردازیم تا به شما در انتخاب برند مناسب برای نیازهایتان کمک کنیم.

ظرفیت ظرفشویی های دوو 12 نفره و 14 نفره می باشند که 12 نفره 2 طبقه سه سبد و 14 نفر سه طبقه یا سه سبد می باشد.

در مقایسه قیمتی نیز اسنوا دارای قیمت اقتصادی تری نسبت به دوو می باشد.

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید لوازم خانگی هستید میتوانید در مورد دو برند دوو و اسنوا حساب ویژه ای باز کنید زیرا این دو برند با داشتن ضمانت نامه ی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب خریداران می باشند فروشگاه لوازم خانگی خانه تک با دو نمایندگی فعال دوو و اسنوا آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی می باشند. برای دریافت مشاوره در این زمینه می توانید با شماره 02133546219 تماس حاصل فرمایید.

 

منبع: sharghdaily-928248

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد