hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سوییچ 2 بزرگ‌تر از کنسول قبلی نینتندو خواهد بود

سوییچ 2 بزرگ‌تر از کنسول قبلی نینتندو خواهد بود

شایعاتی درباره کنسول نسل بعدی نینتندو منتشر شده است که از احتمال عدم سازگاری آن با کنترلرهای فعلی جوی کان و برخی مشخصات فنی و ظاهری آن حکایت دارند.

نینتندو هنوز به‌صورت رسمی از نسل جدید کنسول سوییچ رونمایی نکرده است اما کنسول بعدی این شرکت ژاپنی همچنان پای ثابت شایعات و افشای اطلاعات از منابع مختلف است. گزارش جدیدی که ازطریق یک وبسایت اسپانیایی به‌نام Vandal منتشر شده است، نشان می‌دهد که ظاهرا جزئیات جدیدی از مشخصات فنی کنسول نینتندو سوییچ 2 فاش شده است.

این وب‌سایت ادعا می‌کند که اطلاعات جدیدی از کنسول نینتندو سوییچ 2 را ازطریق چند شرکت تولید کننده لوازم جانبی آن دریافت کرده است. براین‌اساس گفته می‌شود که این کنسول قرار است اندازه بزرگ‌تری نسبت به نینتندو سوییچ داشته باشد اما نسبت به استیم دک کوچک‌تر است. این خبر با ادعایی که قبلا مبنی بر طراحی کنسول سوییچ 2 با یک نمایشگر LCD هشت اینچی منتشر شده بود تطابق دارد. نسخه‌ی فعلی نینتندو سوییج یک نمایشگر ۶.۲ اینچی دارد و نمایشگر Switch OLED نیز ۷ اینچ است.

کنترلرهای جوی کان

طبق گزارش Vandal، با اینکه فرم فاکتور کنسول سوییچ 2 از نظر ماهیت هیبریدی بودن و کنترلرهای قابل جداسازی جوی کان بسیار شبیه به نسخه‌ی قبلی خود خواهد بود، به‌نظر می‌رسد که اینبار کنترلرهای جوی کان کمی متفاوت از نسل قبلی خواهند بود. درواقع به‌جای اینکه این کنترلرها ازطریق یک ریل مخصوص به دستگاه اصلی متصل شوند، نوع اتصال آن‌ها به نینتندو سوییچ 2 به‌صورت مغناطیسی خواهد بود. بنابراین نینتندو سوییچ 2 با کنترلرهای فعلی جوی کان سازگار نخواهد بود.

هرچند همچنان می‌‎توان از کنترلر سوییچ پرو برای آن استفاده کرد. در ادامه‌ی این گزارش نوشته شده است که هنوز مشخص نیست که این کنسول از قابلیت backward compatibility بازی‌ها برخوردار است یا خیر. اما قبلا شایعه شده بود که این امکان هم به‌صورت فیزیکی و هم به‌صورت دیجیتالی قطعا در نینتندو سوییچ 2 فراهم خواهد شد.

Vandal درنهایت مطلب خود را با اشاره به اینکه زمان عرضه‌ی Switch 2 برای اوایل سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است، جمع‌بندی می‌کند. ظاهرا خود سخت‌افزار کنسول هم‌اکنون آماده‌ی عرضه است و تنها چیزی که نینتندو را منتظر نگه داشته است، آماده شدن تعداد بازی‌های کافی و باکیفیت قابل قبول آن‌ها برای زمان عرضه‌ی کنسول است. این موارد همگی در گزارش‌های قبلی هم دیده شده بود.

درنهایت نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: zoomg-368152

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد