hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فصل دوم سریال One Piece دارای یک سازنده جدید خواهد بود

فصل دوم سریال One Piece دارای یک سازنده جدید خواهد بود

شبکه نتفلیکس به‌تازگی یک نویسنده و شورانر دیگر برای کمک به ساخت فصل دوم سریال One Piece را استخدام کرده است.

شهریور گذشته بود که شبکه نتفلیکس از تمدید سریال One Piece برای فصل دوم خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال میزبان یک سازنده جدید خواهد بود. ددلاین گزارش داد که جو تراژ را به‌عنوان دستیار شورانر در فصل دوم سریال وان پیس استخدام کرده است. استیون مائدا، نویسنده و تهیه‌کننده آثاری چون سریال Lost، سریال C.S.I. Miami و سریال The X-Files، به‌همراه مت اوونز، نویسنده‌ی سریال Luke Cage به‌عنوان شورانر در فصل دوم سریال One Piece باز خواهند گشت و تراژ به این دو قرار است اضافه شود.

جو تراژ سابقه حضور به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Percy Jackson and the Olympians شبکه دیزنی پلاس را داشته است و او قرار است به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال وان پیس نیز نقش داشته باشد. مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال One Peice قرار است در سال آینده آغاز شود و در حال حاضر مشخص نیست که طرفداران می‌توانند چه زمانی منتظر پخش فصل جدید این سریال از شبکه نتفلیکس باشد.

مبارزه روی عرضه کشتی در سریال لایو-اکشن One Piece

ایناکی گودوی در نقش لوفی، مکنیو در نقش زورو، امیلی راد در نقش نامی، جیکوب رومرو گیبسون در نقش اوسوپ، تاز اسکایلر در نقش سانجی، مورگان دیویس، ایلیا ایزورلیس پائولینو، آیدان اسکات، جف وارد، کریگ فایربراس، مک‌کینلی بلچر سوم، پیتر گادیوت، لن بری سیمونز، لانگلی کرک‌وود و وینسنت رگان، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال One Piece حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مجموعه One Piece داستان یک گروه دزد دریایی به فرماندهی مانکی دی لوفی را دنبال می‌کند که به‌دنبال بزرگ‌ترین گنج دنیا می‌گردند که وان پیس نام دارد؛ تا لوفی به پادشاه دزدان دریایی تبدیل شود. در مانگا و انیمه One Piece ماجراجویی لوفی به سرتاسر جهان را می‌بینیم و او با شخصیت‌های جالب، دولت‌های فاسد، بانتی هانترها و غیره مواجه می‌شود. ائیچیرو اودا خالق مجموعه وان پیس است و تاکنون ۱۰۶ جلد از این مانگا نوشته و منتشر شده است.

منبع: zoomg-368150

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد