hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هیچ گونه پذیرایی و ارائه خدمت به صورت حضوری نداریم

هیچ گونه پذیرایی و ارائه خدمت به صورت حضوری نداریم

رئیس اتحادیه رستوران ها و اغذیه فروشان شهرستان بویراحمد گفت: واحدهای صنفی ما در حال حاضر در سالن های خود هیچ گونه پذیرایی و ارائه خدمت به صورت حضوری ندارند.

“نعمت الله الله دادی”  افزود: از ۲۲ اسفند ۹۸ تا ۴ اردیبهشت ۹۹ تمامی رستوران ها و اغذیه فروشان شهرستان بویراحمد تعطیل بوده اند.
وی تصریح کرد: با این تعطیلی همه در خانه ماندیم و افرادی که توان مالی داشتند برای گذر زندگی استفاده کردند و افرادی هم بودند که حتی در هزینه های زندگی خود به مشکل برخوردند.
رئیس اتحادیه رستوران ها و اغذیه فروشان شهرستان بویراحمد اظهار کرد: درست است که ما باید برای بحث مسائل ملی همکاری کنیم اما انتظار داریم از مسئولین با توجه به تعطیلی که پیش آمد توجه، همکاری، مساعدت در بحث تسهیلات، بیمه، مالیات و بسته های حمایتی برای اعضای این صنف در نظر داشته باشند.
الله دادی با بیان اینکه مردم بخاطر شیوع بیماری کروناویروس استقبال گذشته را ندارند، بیان کرد: وقتی که این شرایط حاکم شده است خود به خود به مردم استرس وارد می شود که در خانه بمانند همچنین اینکه هم اکنون مسافر، گردشگر و توریست نیست به همین خاطر کار رستوران ها و اغذیه فروشان رونق ندارد و حتی می توان گفت فروش به یک پنجم قبل هم نمی رسد.
وی با اشاره به اینکه ما هم اکنون تنها به صورت بسته بندی یا بیرون بر و با رعایت پروتکل بهداشتی خدمات ارائه می کنیم تاکید کرد: واحدهای صنفی ما در حال حاضر در سالن های خود هیچ گونه پذیرایی و ارائه خدمت به صورت حضوری ندارند و تالارها، قهوه خانه های سنتی کلا تعطیل و واحد های دیگر از جمله رستوران ها، خدمات تهیه غذا، پیتزایی، اغذیه فروشی ها، آش و حلیم و طباخی ها همه به صورت بسته بندی یا بیرون بر کار می کنند.
رئیس اتحادیه رستوران ها و اغذیه فروشان شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: از همه همکاران تقاضا داریم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند چون همه ما در سلامتی خود و جامعه مسئولیت داریم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد