hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > درگیری تیم حفاظت محیط زیست بوانات با شکارچیان قانون‌شکن

درگیری تیم حفاظت محیط زیست بوانات با شکارچیان قانون‌شکن

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوانات از درگیری یگان حفاظت محیط‌زیست با شکارچیان شرور در مناطق طبیعی این شهرستان خبر داد.

علی آسا با بیان اینکه تلاش برای شناسایی این افراد همچنان ادامه دارد، گفت: در پی بازرسی از منزل افرادی دیگر  گوشت لاشه حیوانات تحت حمایت و حفاظت  کشف و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شد.

 رییس محیط زیست بوانات گفت: در طی روزهای اخیر تعداد ۱۲ قبضه سلاح غیر مجاز و مجاز در بوانات اخذ و  پیگیری های قضایی در این زمینه کلید خورد.

او افزود: این روزها اداره محیط زیست بوانات روزهای پرکاری را سپری می کند، درگیری مسلحانه با شکارچیان شرور، اخذ ۱۰ سلاح غیر مجاز و دو سلاح مجاز و کشف گوشت لاشه شکار حیوانات تحت حمایت و حفاظت در طی ده روز اخیر از جمله اقدامات شاخص در این شهرستان است.

وی، ضمن تشکر از حمایت ‌های همه جانبه دادستان شهرستان بوانات، زارع افزود: تعامل با این مقام  قضایی و همچنین اداره پلیس اطلاعات شهرستان در کشف جرائم و پیشگیری از وقوع جرم بسیار کارساز می‌باشد بخش عمده و مهمی از صدمات وارده به محیط زیست حاصل شکار غیر مجاز است. تولید و توزیع سلاح در دست مردم تحت عناوین مختلف و پرداخت سهمیه مهمات به دارندگان اسلحه‌ها در افزایش شکار غیر مجاز تاثیر بسزایی دارد که بخش عمده ای از این اسلحه و مهمات برای شکار وحوش استفاده می‌شود.

این مقام مسوول خواستار برخورد قاطع با شکارچیان مسلح شد و گفت: دراین روزها که فصل زایش و تولید مثل حیات وحش است حتی صدای تیراندازی نیز می تواند به سلامت محیط زیست و آرامش حیات وحش آسیب  بزند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد