hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سفرهای فضایی Star Wars Outlaws پرهیجان خواهند بود

سفرهای فضایی Star Wars Outlaws پرهیجان خواهند بود

کارگردان خلاق Star Wars Outlaws به تشریح جزئیات فضانوردی این بازی پرداخت و آن را جذاب و پرحادثه توصیف کرد.

شرکت یوبیسافت و استودیو Massive Entertainment جزئیات زیادی از قسمت‌های فضایی بازی Star Wars Outlaws را برخلاف بخش‌هایی مثل سیاره‌ها و گیم‌پلی منتشر نکرده‌اند، اما براساس همین اطلاعات اندک، به‌نظر می‌رسد که جاه‌طلبی و مقیاس عظیم این بازی در نقشه میان-کهکشانی آن هم بازتاب پیدا کند؛ جایی‌که کی وس باید Trailblazer، سفینه خود را هدایت کند.

سفرهای فضایی و نبردهای بازی Star Wars Outlaws ساده، جذاب و پرهیجان توصیف می‌شوند

جولیان گرایتی، کارگردان خلاق Star Wars Outlaws می‌گوید که بازیکنان هنگام پرواز در فضا کارهای زیادی برای انجام خواهند داشت؛ از مبارزات کوچک و عظیم گرفته تا ایستگاه‌های فضایی که هرکدام مراحل مخصوص به خود را خواهند داشت. در سطحی جزئی‌تر هم فضانوردی و مبارزات فضایی بازی راحت، جذاب و پرجنب‌وجوش خواهند بود و یادگیری کنترل هم بسیار آسان است.

جولیان گرایتی در این‌باره توضیح داد: «ما می‌خواستیم تا فضانوردی بازی راحت، جذاب و سراسر اکشن باشد. یادگیری کنترل‌های آن هم بسیار آسان است. همیشه کاری برای انجام‌دادن وجود دارد. جابه‌جایی سریع است. در هر لحظه می‌توانید هایپردرایو کنید (جابجایی با سرعت بسیار بالا) و صد البته مبارزات در مقیاس کوچک و حماسی هم وجود دارند. امکان کاوش هم فراهم شده است. می‌توانید در فضا کارهای زیادی انجام دهید.»

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۹ شهریور (۳۰ اوت) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. نسخه آلتیمیت ۱۳۰ دلاری این بازی اخیرا جنجال‌های زیادی به پا کرده بود. این نسخه شامل مرحله جانبی Jabba the Hutt می‌شود.

منبع: zoomg-368054

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد