hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > جزئیات حادثه مرگبار در اسکله پتروشیمی رازی

جزئیات حادثه مرگبار در اسکله پتروشیمی رازی

دادستان بندر امام خمینی(ره) اعلام کرد: حادثه اسکله پتروشیمی رازی در دست بررسی است.

به گزارش شبکه شرق، بر اثر سقوط یک دستگاه جرثقیل در اسکله پتروشیمی رازی، دو نفر جان باخته و چهار نفر مجروح شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) گفت: علت حادثه سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی در دست بررسی است. 

محمدرضا جعفری‌اصل، دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: ساعت ۱۰:۲۳ صبح روز جمعه (۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳)، حادثه‌ای در اسکله پتروشیمی رازی منجر به مرگ دو نفر و مصدوم شدن چهار نفر از نیروهای تعمیرات شد که دو نفر از مصدومان به‌صورت سرپایی درمان شدند.

به نقل از دادگستری کل خوزستان، دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) افزود: مسئولان این پتروشیمی علت این حادثه را بر اثر شکستگی بوم و سقوط یک دستگاه جرثقیل در اسکله شماره ۶ پتروشیمی رازی اعلام کردند.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) گفت: با حضور بازپرس دادسرا در محل حادثه، دستورات لازم قضایی جهت علت وقوع حادثه توسط کارشناس صادر و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد.  

همچنین سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: صبح جمعه، بر اثر سقوط یک دستگاه جرثقیل در اسکله پتروشیمی رازی، دو نفر جان باخته و چهار نفر مجروح شدند.

به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، یوسف ممتاز، سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی درخصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۰:۲۳ دقیقه صبح جمعه، بر اثر سقوط یک دستگاه جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره ۶ در حال انجام تعمیرات بود، رخ داده است.

سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی کارشناسان فنی قرار دارد، ادامه داد: در این حادثه دو نفر جان باخته و چهار نفر از نیروهای تعمیرات این شرکت مصدوم شدند؛ دو نفر از مصدومان حادثه، به صورت سرپایی درمان و دو نفر دیگر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند که حال عمومی افراد مطلوب است.

منبع: sharghdaily-927154

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد