hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازی Star Wars Outlaws شامل بازی کارتی محبوبی است

بازی Star Wars Outlaws شامل بازی کارتی محبوبی است

توسعه‌دهنده Star Wars Outlaws امکان تجربه بازی کارتی Sabacc را برای بازیکن‌ها فراهم کرده است.

شرکت یوبیسافت و استودیو Massive Entertainment نوید خلق جهانی گسترده و فضایی در بازی مورد انتظار Star Wars Outlaws را داده‌اند. همان‌طور که از نام بازی مشخص است، داستان آن بازیکن‌ها را به درون جرم و جنایت‌های کهکشان می‌کشاند و با انواع سازمان‌های تبهکاری و خلافکارهای قدرتمند آشنا خواهد کرد. بااین‌حال زمینه فانتزی و تبهکارانه بازی به‌گونه‌ای نیست که به بازیکن‌ها فرصت نشستن پای یک میز و تجربه یک بازی کارتی نمادین را ندهد.

طبق جدیدترین جزئیات ارائه‌شده توسط سازمان رده‌بندی سنی ESRB، بازی Star Wars Outlaws شامل بازی کارتی قابل تجربه Sabacc خواهد بود. سابک یک بازی کارتی محبوب در دنیای جنگ ستارگان به‌حساب می‌آید که تاکنون در آثار مختلف مجموعه ازجمله فیلم Solo: A Star Wars Story محصول ۲۰۱۷ به نمایش درآمده است.

بازی Sabacc ساختاری مشابه بلک‌جک دارد و طبق گفته ESRB به بازیکن‌های Star Wars Outlaws امکان شرط‌بندی را خواهد داد. باید توجه داشت که Star Wars Outlaws اولین بازی از دنیای جنگ ستارگان است که امکان تجربه بازی کارتی نمادین مجموعه را برای گیمرها فراهم می‌کند. این بازی در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳ (۳۰ اوت ۲۰۲۴) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

منبع: zoomg-368034

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد