hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازی Kingdom Come: Deliverance 2 معرفی شد

بازی Kingdom Come: Deliverance 2 معرفی شد

استودیو وارهورس با پخش تریلر جدیدی از بازی Kingdom Come: Deliverance 2 رونمایی کرد که دوباره گیمرها را به سرزمین بوهم قرن ۱۵ می‌برد.

استودیو Warhorse و شرکت Deep Silver سرانجام پس از شایعات فراوان و افشای برخی از جزئیات با پخش تریلر جدیدی از بازی Kingdom Come: Deliverance 2 رونمایی کردند. این دنباله اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ دردسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد، اما خبری از راه‌یابی بازی به پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ نخواهد بود.

بازی Kingdom Come: Deliverance 2 در سرزمین بوهم قرن ۱۵ جریان دارد و بار دیگر کنترل هنری از اسکالیتز را به بازیکن‌ها محول می‌کند که به‌دنبال گرفتن انتقام قتل والدین خود است. قهرمان اصلی داستان در طول این ماجراجویی با چندین چهره سرشناس ازجمله پادشاه مجارستان و ژیگموند ملقب‌به روباه سرخ دیدار خواهد کرد. مقیاس این بازی بسیار بزرگ‌تر از نسخه اول خواهد بود؛ طوری‌که به‌جای ۳ ساعت شامل ۵ ساعت میان‌پرده در بخش داستانی می‌شود.

مبارزات بازی Kingdom Come: Deliverance 2 کماکان به‌شکل اول-شخص دنبال می‌شود و هنری از سلاح‌های متعلق به همان دوره تاریخی نظیر پتک، شمشیر و کمان در نبردها استفاده می‌کند. بازیکن‌ها در حین گشت‌وگذار در شهرها، مهمانسراها، مناطق سرسبز اطراف شهر و قلعه‌ها می‌توانند به فعالیت‌هایی مثل تیراندازی با کمان و آهنگری نیز بپردازند. استودیو وارهورس به‌زودی اطلاعات بیشتری از این دنباله مورد انتظار را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد.

منبع: zoomg-368032

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد