hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازی جدید Baldur’s Gate توسط لاریان ساخته نمی‌شود

بازی جدید Baldur’s Gate توسط لاریان ساخته نمی‌شود

این احتمال وجود دارد که وظیفه توسعه نسخه بعدی بازی Baldur’s Gate به استودیو جدیدی محول شود.

شرکت Wizards of the Coast، صاحب امتیاز مجموعه بازی‌های Baldurs Gate، در پی اعلام عدم ساخت نسخه جدیدی از این سری توسط استودیو لاریان سکوت خود را شکست و درباره آینده این سری محبوب صحبت کرد. ماه گذشته، سون وینکه، رئیس استودیو لاریان، اعلام کرد که این تیم از دنیای Dungeons & Dragons فاصله می‌گیرد تا پس از تجربه موفق ساخت بازی Baldur’s Gate 3، چالش‌های جدیدی را در دنیایی دیگر تجربه کند.

یوجین اوانز، معاون ارشد استراتژی دیجیتال و صدور مجوز شرکت‌های Hasbro و Wizards of the Coast، اخیرا در مصاحبه‌ای با رسانه پی‌سی گیمر به آینده بالدرز گیت پس از عدم همکاری با استودیو لاریان پرداخت. ایوانز در این رابطه اظهار داشت: «درحال‌حاضر با شرکای زیادی صحبت می‌کنیم و شرکای زیادی هم به ما پیشنهاد همکاری می‌دهند. همه مشغول بررسی این موضوع هستیم که آینده مجموعه Baldurs Gate به چه شکل خواهد بود.»

ایوانز در ادامه گفت: «بی‌تردید امیدوار هستیم که تصمیم‌گیری‌ها و انتخاب شریک مناسب به اندازه فاصله ۲۵ ساله بین Baldur’s Gate 2 و 3 طول نکشد، اما با حوصله و دقت به‌دنبال انتخاب شریک مناسب، رویکرد درست و محصولی هستیم که بتواند آینده Baldurs Gate را به خوبی رقم بزند. تمام تصمیم‌گیری‌ها در مورد محصولات‌مان و انتخاب شرکای خود را با جدیت انجام می‌دهیم. هرگز برای تصمیم‌گیری درباره اینکه با چه کسانی برای ساخت محصولات همکاری کنیم یا چه محصولاتی را باید در نظر بگیریم، عجله نمی‌کنیم.»

ماه گذشته، سون وینکه، رئیس استودیو لاریان، اعلام کرد که این استودیو هیچ برنامه‌ای برای ساخت بسته‌های الحاقی یا دنباله را برای بازی Baldur’s Gate 3 ندارد. هفته گذشته بازی Baldur’s Gate 3 موفق به کسب دو جایزه در مراسم بفتا ۲۰۲۴ شد. این بازی جایزه بهترین بازی سال و همچنین جایزه بهترین بازی از نگاه مردم را از آن خود کرد.

منبع: zoomg-368010

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد