hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > عملیات وعده صادق باعث شادی اقشار مختلف مردم شد

فرمانده سپاه نینوا در دیدار رئیس و اساتید دانشگاه فرهنگیان گلستان:

عملیات وعده صادق باعث شادی اقشار مختلف مردم شد

 سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در دیدار رئیس و اساتید دانشگاه فرهنگیان گلستان با وی گفت: عملیات وعده صادق باعث خوشحالی همه اقشار و خانواده ها گردید چون این حمله ای بود که بدون هیچ آسیبی به مردم به اهداف تعریف شده رسید

فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: خوشحالی مردم بخاطر موشک باران دشمن نبود بلکه بخاطر اولین سیلی و برخوردی بود که ما با دشمن بصورت مستقیم داشتیم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس از امکانات اولیه هم محروم بودیم اما امروز با پیشرفت های علمی به تولید موشک هایی با برد بالا رسیده ایم و این باور ماست که به فرموده امام اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: عملیان وعده صادق حادثه بی نظیری بود که قدرت ایران را به دشمنان نشان داد چون آنان هیمنه خود را در بالا می دید و با ضعف به ما نگاه می کرد اما این عملیات هیمنه آنان را در هم شکست و قدرت ما را به رخ دشمنان کشید.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: دشمن پیش بینی کرده بود که در صورت حمله ایران به اسرائیل از همه جهت چه داخلی و چه خارجی مورد حمله دشمنان قرار بگیرد ، اما با یاری خداوند و نصرت الله این حمله انجام شد و هیچ مشکلی هم پیش نیامد و مردم فهیم کشورمان با برگزاری تجمعات مختلف از این اقدام حمایت کردند.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان باید در مرکز تبیین اهداف انقلاب و این حمله قرار بگیرد و واقعیت را بیان کند تا انشاالله با یاری خداوند شاهد پیروزی جبهه اسلام و شکست این حکومت کودک کش باشیم.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد