hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فهرست بازیگران و نام قسمت سینمایی انیمیشن Avatar: The Last Airbender اعلام شد

فهرست بازیگران و نام قسمت سینمایی انیمیشن Avatar: The Last Airbender اعلام شد

پارامونت پیکچرز فهرصت صداپیشگان و نام رسمی قسمت سینمایی انیمیشن Avatar: The Last Airbender را اعلام کرده است که در آن شاهد نام دیو باتیستا هستیم.

سه قسمت سینمایی براساس انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار در دست ساخت است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این انیمیشن موردانتظار منتشر شده است. پارامونت در جریان سینماکان اعلام کرد که قسمت سینمایی انیمیشن Avatar: The Last Airbender قرار است Aang: The Last Airbender نام داشته باشد، اما همچنان امکان تغییر نام آن وجود دارد و طبق وعده پارامونت، این انیمیشن‌ها به داستان آنگ قرار است خاتمه دهند.

همچنین پارامونت فهرست صداپیشگان انیمیشن Aang: The Last Airbender را اعلام کرده است که براساس آن، دیو باتیستا، بازیگر فیلم‌های Guardians of the Galaxy و Dune قرار است صداپیشگی شخصیت شرور و منفی این انیمیشن را انجام دهد، اما نام آن اعلام نشده است. همچنین اریک نام صداپیشگی آنگ، دیان کوآن صداپیشگی توف، جسیکا ماتن صداپیشگی کاتارا و رومن زاراگوزا صداپیشگی سوکا را در انیمیشن Aang: The Last Airbender بر عهده خواهند داشت.

دیو باتیستا در فیلم Army of the Dead

پارامونت همچنین تایید کرد که لورن مونتگومری به‌همراه ویلیام ماتا وظفه کارگردانی انیمیشن آنگ: آخرین بادافزار را براساس فیلمنامه‌ای از کنث لین بر عهده دارد. مایکل دانته دی‌مارتینو و برایان کونیتزکو، خالقان انیمیشن Avatar: The Last Airbender به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در قسمت‌های سینمایی نقش خواهند داشت. البته طرفداران این مجموعه می‌توانند منتظر فصل دوم و فصل سوم سریال Avatar: The Last Airbender از شبکه نتفلیکس هم باشند که فصل اول آن با استقبال گسترده کاربران این سرویس استریم مواجه شده بود.

انیمیشن Aang: The Last Airbender برای اکران در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۸ مهر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. بااین‌حال تاریخ اکران دو قسمت دیگر این انیمیشن اعلام نشده است.

منبع: zoomg-367943

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد