hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > ایران کشتی میلیاردر اسرائیلی را توقیف کرد

ایران کشتی میلیاردر اسرائیلی را توقیف کرد

یک کشتی با پرچم پرتغال، در نزدیکی تنگه هرمز، توسط کماندوهای منتسب به نیروی دریایی ایران توقیف شد؛ گفته شده که مالک این کشتی، یک میلیاردر اسرائیلی به نام «ایال اُفر» است.

به گزارش شبکه شرق، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (شنبه، ۲۵ فروردین ۱۴۰۳) از وقوع یک حادثه امنیتی، در نزدیکی «الفجیره» امارات، در دریای عمان خبر داد.

توقیف کشتی میلیاردر اسرائیلی توسط ایران

برخی رسانه‌ها، مدعی توقیف یک نفت‌کش پرتغالی با در ۵۰ مایلی بندر الفجیره امارات شده‌اند. به نوشته آسوشیتدپرس، کشتی «MSC Aries» که با پرچم پرتغال فعالیت می‌کند، مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن است که مالک آن یک میلیاردر اسرائیلی به نام «ایال اُفر» است.

خبرگزاری «مهر» در این‌باره نوشت:

«به نقل از آسوشیتدپرس، اداره عملیات تجارت دریایی انگلیس مدعی شد که یک کشتی با پرچم پرتغال، در نزدیکی تنگه هرمز، توسط کماندوهای منتسب به نیروی دریایی ایران توقیف شده است.

بنابر اعلام سازمان تجارت دریایی انگلیس «این حادثه امنیتی در ۵۰ مایلی شمال شرق بندر الفجیره امارات در دریای عمان رخ داده است.»

به نوشته آسوشیتدپرس، کشتی «MSC Aries» که با پرچم پرتغال فعالیت می‌کند، مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن است که مالک آن یک میلیاردر اسرائیلی به نام «ایال اُفر» است.

آن‌گونه که این وب‌سایت آمریکایی نوشته، این نفت‌کش دیروز «جمعه»، در سواحل دُبیِ امارات مشاهده و در حال حرکت به سمت تنگه هرمزه بوده است؛ این نفت‌کش هم همانند دیگر کشتی‌هایِ منتسب به اسرائیل هنگام حرکت در آب‌های منطقه داده‌های ردیابی خود را خاموش کرده بود.»

توقیف کشتی

منبع: sharghdaily-926114

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد