hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > واگذاری بیش از 27 هزار فقره انشعاب برق طی سال گذشته در فارس

معاون توزیع برق فارس اعلام کرد:

واگذاری بیش از 27 هزار فقره انشعاب برق طی سال گذشته در فارس

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در سال گذشته تعداد 20126 فقره انشعاب جدید برق واگذار و 6988 انشعاب موجود نیز افزایش قدرت داده شد.

علیرضا اسکندری یادآورشد: رسال گذشته، در مجموع27 هزار و 114 انشعاب برق توسط متقاضیان خریداری شده یا توسط مشترکان تغییر قدرت داده شده که با این میزان واگذاری، در حال حاضر تعداد مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به بیش از 1 میلیون و 50 هزار مشترک رسیده است.

وی با بیان اینکه حدود 82 درصد از کل مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس را مشترکان خانگی تشکیل می دهند، گفت: همکاری این گروه نقش مهمی در عبور موفق از پیک بار سال گذشته داشت که امیدواریم این تعامل و همکاری برای تابستان امسال نیز ادامه داشته باشد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خاطرنشان کرد: در راستای توسعه خدمات غیر حضوری امکان ثبت و پیگیری درخواست های مربوط به فروش انشعاب و خدمات پس از فروش از طریق اپلیکیشن برق من و یا سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به نشانی: www .farsedc.ir وجود دارد.

اسکندری، خدمت رسانی به متقاضیان و مشترکان در جهت تأمین برق مستمر و پایدار را از اهداف اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است، مجموعه اقدامات انجام شده موجب رونق تولید و رضایت مندی بیشتر مشترکان و ذینفعان شود.  

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد