hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > مبادله قرارداد سرمایه گذاری در تأسیسات تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شیراز

با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور انجام شد؛

مبادله قرارداد سرمایه گذاری در تأسیسات تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شیراز

طی آیینی و با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور، همزمان با ۱۴ شرکت آب و فاضلاب سراسر کشور، در راستای مدیریت منابع آب و تامین آب پایدار صنایع، قرارداد سرمایه گذاری در تأسیسات تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شهر شیراز مبادله شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: ظرفیت فعلی تصفیه خانه شماره ۲ شیراز ۳۶.۵ میلیون متر مکعب در سال است و براساس این قرارداد، ۶.۳ میلیون متر مکعب آن به شرکت فولاد پاسارگاد کوار واگذار می‌شود.

بهمن بهروزی خاطرنشان کرد: از تعهدات این قرارداد، بهره برداری ۲۵ ساله و تامین اعتبار بخشی از مدول‌های (فاز) بعدی تصفیه خانه شماره دو شهر شیراز است.

بهروزی با بیان اینکه اعتبار این قرارداد بالغ بر دو هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، گفت: این اقدام تاثیر بسزایی در ذخیره آب‌های زیرزمینی و سطحی و حفظ محیط زیست دارد.

این مدیر ارشد در استان فارس خاطرنشان کرد: به دلیل خشکسالی‌های پی در پی، در آینده‌ای نزدیک سایر صنایع نیز آب مصرفی خود را از پساب تامین خواهند کرد.

بهروزی گفت: هم اکنون حجم پساب تولیدی تصفیه خانه‌های شیراز و صدرا ۱۹۷ هزار متر مکعب در شبانه روز است که در حال برنامه ریزی برای واگذاری حجم باقیمانده به سایر صنایع آب‌بر در ازای ایجاد و توسعه تاسیسات فاضلاب از طریق سرمایه‌گذار هستیم.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد