hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > هشدار امام جمعه قم نسبت به تفرقه‌افکنی: باید دست‌های تفرقه‌افکن را قطع کنیم

هشدار امام جمعه قم نسبت به تفرقه‌افکنی: باید دست‌های تفرقه‌افکن را قطع کنیم

آیت الله سید محمد سعیدی گفت: امروز دست‌های کثیف زیادی برای اختلاف‌افکنی در جامعه اسلامی دراز شده است. باید با توان و قدرتی که در ماه رمضان پیدا کردید، این دست‌های آلوده و تفرقه‌افکن را قطع کنید.

آیت الله سید محمد سعیدی خطیب نماز عید فطر در قم با بیان اینکه امروز دست‌های کثیف زیادی برای اختلاف‌افکنی در جامعه اسلامی دراز شده است گفت: باید با توان و قدرتی که در ماه رمضان پیدا کردید، این دست‌های آلوده و تفرقه‌افکن را قطع کنید.

به گزارش ایرنا، سید محمد سعیدی افزود: به برکت روزه ماه مبارک رمضان به تقوای خاصی در این ضیافت الهی نائل شدید، این دستاورد مهم رمضانیه را به شدت مراقبت و محافظت کنید.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت با بیان اینکه عید فطر رابطه تنگاتنگی با وجود نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) دارد خاطرنشان کرد: اگر در روز عید فطر اُمت پیامبر اکرم نسبت به پیشوای عظیم‌الشان و رهبر معظم‌الهی کار و حرکت شایسته‌ای انجام دهند، آن وقت این عید یک عید واقعی محمدی خواهد شد.

سعیدی یادآور شد: مهمترین چیزی که پیامبر از امت اسلامی مطالبه می‌کند، حفظ وحدت است.

وی افزود: همان گونه که خداوند این امت اسلامی را به عنوان برادران یکدیگر قرار داد، این انسجام و وحدت اسلامی آن قدر مهم و اثر بخش است که در پرتو آن می‌توان به همه هدف‌های خود در جامعه رسید.

سعیدی تصریح کرد: اگر از ناحیه دولت‌ها و ملت‌های اسلامی این حکم‌ الهی انجام می‌شد، هرگز مظلومان فلسطین و غزه به این مصیبت‌ها، ظلم و جنایت‌ها گرفتار نمی‌شدند و هرگر سرزمین‌هایشان غصب نمی‌شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: عید فطر برای مسلمانان آگاه و هوشیار می‌تواند شروع دوباره زندگی معنوی باشد.

سعیدی اضافه کرد: مثل بهار که برای طبیعت، زندگی جدیدی به همراه می‌آورد، عید فطر نیز نوید زندگی جدید معنوی را به همراه دارد.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: اکنون که ضیافت‌الهی به پایان رسیده، عید فطر شروع سال جدیدی است، انسان می‌تواند با بهره‌گیری از دستاوردهای ماه رمضان صراط مستقیم الهی را پیش بگیرد و از کج راهه‌ها بپرهیزد.

 

منبع: etemadonline-656721

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد