hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > دانش و مهارت > فناوری > آموزش تعمیرات موبایل را چگونه و از کجا شروع کنیم؟

آموزش تعمیرات موبایل را چگونه و از کجا شروع کنیم؟

برای آن دسته از افرادی که به تعمیرات موبایل علاقه‌مند هستند اما توانایی در این زمینه ندارند جای سؤال است که آموزش تعمیرات موبایل را چگونه و از کجا شروع کنیم؟

 اگر پاسخ این سؤال برای شما نیز حائز اهمیت است، مطالعه این مطلب را از دست نداده و همراه ما باشید. در این مطلب هر آنچه که لازم است در این زمینه بدانید، برایتان شرح داده و خواهیم گفت.

پیش‌نیازهای مهم تعمیرات تخصصی موبایل

اگر تمایل دارید که یک تعمیرکار حرفه‌ای موبایل باشید، لازم و ضروری است که بستر این موفقیت شغلی را برای خود فراهم کنید. مواردی که در ادامه شرح می‌دهیم از جمله پیش نیازهای مهم حرفه ای شدن در تعمیرات تخصصی موبایل است:

1. داشتن علاقه به حرفه تعمیرات موبایل

در وهله اول باید از علاقه خود به این حرفه مطمئن شوید. اگر به اخبار تکنولوژی روز دنیا به ویژه در زمینه گوشی‌های هوشمند علاقه‌مند هستید و اطلاعات دقیقی دربارۀ گوشی‌های پرچم‌دار، بالا رده و میان رده دارید، بدون شک حرفه تعمیرات تخصصی موبایل نیز برایتان جذاب خواهد بود و در این مسیر به موفقیت‌های بزرگی دست خواهید یافت.

2. شرکت در دوره تخصصی تعمیرات موبایل

بدون شک مهم‌ترین فاکتور برای حرفه‌ای شدن در تعمیرات موبایل یادگیری و آموزش تعمیرات موبایل است. در این راستا پیشنهاد ما برای شما عزیزان شرکت در بهترین دوره تخصصی تعمیرات موبایل است، به این منظور نیز دعوت می‌کنیم که در لینک زیر با بهترین و معتبرترین آموزشگاه ارائه دهنده خدمات آموزش تعمیرات موبایل آشنا شوید:

https://rebrand.ly/mobile-repair-tutorial

شما با شرکت در این دوره تضمینی آموزش تعمیرات موبایل علیرغم اینکه مهارت تعمیرات موبایل را به صورت کاملاً تخصصی یاد گرفته‌اید، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده‌اید و بعد از دوره، از خدمات پشیبانی و آموزش‌های آپدیت گوشی‌های جدید در پنل اختصاصی خود بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید همواره جز تعمیرکارانی باشید که در سریع‌ترین زمان ممکن به جدیدترین قلق‌های تعمیراتی گوشی‌های جدید دسترسی داشته باشید تا نسبت به سایر تعمیرکاران مزیت رقابتی بالاتری داشته باشید و همینطور درآمد بیشتری کسب نمایید.



3. همکاری با شرکت‌های شناخته شده و معتبر

در وهله اول در برای یادگیری و ورود به حرفه تعمیرات موبایل اقدام می‌کنید، رزومه و تجربه کاری چندانی ندارید. چاره کار در این است که با مؤسسات شناخته شده در این زمینه شروع به همکاری کنید. هر چه اعتبار همکاران شما بالاتر باشد، تجربیات بیشتری کسب کرده و مسیر شغلی خود را هموار می‌کنید.

4. دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای تعمیر موبایل

از دیگر پیش نیازهای مهم برای موفقیت در کسب و کار تعمیرات موبایل باید به دریافت مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل اشاره کنیم. برای دریافت این مدرک در وهله اول لازم و ضروری است که در یک دوره آموزشی جامع به‌صورت حضوری شرکت کنید. بعد از شرکت در این دوره نوبت به شرکت در آزمون کتبی فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل رسیده و باید در این آزمون حداقل نمره 50 را به دست بیاورید.

بعد از قبولی در آزمون کتبی فنی و حرفه ای نوبت به آزمون عملی رسیده و نمره قبولی در این آزمون نیز حداقل 70 است. بعد از پشت سر گذاشتن این آزمون موفق به دریافت مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل می‌شوید. دقت داشته باشید که این مدرک در کلیه کشورهایی که عضو سازمان جهانی کار هستند، معتبر بوده و برای مهاجرت کاری نیز کاربردی است.

اگر به پیش نیازهای عنوان شده توجه داشته باشید و آنها را اجرایی کنید گام‌های مؤثری برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل برداشته‌اید. البته فراموش نکنید که در این حرفه آموزش و یادگیری حرف اول را می‌زنید. در ادامه به معرفی آموزشگاه پل به عنوان بهترین مرکز تخصصی آموزش تعمیرات موبایل و گوشی‌های هوشمند می‌پردازیم.

بررسی مزیت‌های شرکت در جامع‌ترین دوره تخصصی تعمیرات موبایل

چنانچه در دوره تخصصی تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی پل شرکت کنید از مزیت‌های منحصربه‌فردی بهره‌مند خواهید شد که برخی از آنها عبارت‌اند از:

· کسب تجربه در حضور اساتید برتر: برترین اساتید کشوری به عنوان مدرس در این دوره جامع تعمیر موبایل تدریس می‌کنند و به جرأت می‌توان گفت که با شرکت در این دوره نیازمند شرکت در سایر دوره‌های آموزشی نخواهید بود.

· برگزاری کلاس‌ها در کارگاه‌های مجهز: کلیه کلاس‌ها در کارگاه‌های مجهز به ابزارآلات تعمیر موبایل برگزار شده و کارآموزان می‌توانند از آنها استفاده کنند.

· هزینه منصفانه دوره تعمیر موبایل: هزینه شرکت در این دوره جامع آموزش تعمیر موبایل در مقایسه با سایر دوره‌هایی که برگزار می‌شوند کاملاً منصفانه بوده و امکان پرداخت هزینه دوره به‌صورت قسطی نیز وجود دارد.

· مشخص بودن سرفصل دوره: شما عزیزان قبل از ثبت نام در این دوره می‌توانید سرفصل‌ها را مورد بررسی قرار داده و ارزیابی کنید که آیا شرکت در این دوره آموزشی به نفع شما است یا نه؟

· امکان ورود به بازار کار: بهترین کارآموزان دوره که در طی دوره فعال و کوشا هستند به عنوان کارآموز برتر به بازار کار معرفی می‌شوند و نگرانی از بابت نداشتن رزومه و تجربه کاری مرتبط نخواهند داشت.

· ارائه مدارک معتبر: خوشبختانه افرادی که موفق به شرکت در دوره جامع تعمیرات موبایل می‌شوند، ضمن دریافت مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل می‌توانند برای دریافت مدرک پودمانی بین المللی و مدرک دانشگاهی مورد تأیید وزارت علوم کشور نیز اقدام کنند. با دریافت این مدارک امکان اخذ پروانه کسب و کار و دریافت وام و سایر تسهیلات امکان پذیر است.

جمع‌بندی و سخن پایانی

امیدواریم پاسخ سؤال مهم «آموزش تعمیرات موبایل را چگونه و از کجا شروع کنیم؟» را دریافت کرده باشید. اگر به مطالب عنوان شده در این مقاله دقت کرده باشید شانس شرکت در بهترین و جامع‌ترین دوره آموزش تعمیر موبایل را داشته و حضور درخشان و موفقیت آمیزی در بازار کار تعمیر موبایل خواهید داشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد