hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > معرفی تولید کننده جعبه آتش نشانی یا فایر باکس

معرفی تولید کننده جعبه آتش نشانی یا فایر باکس

آتش سوزی یکی از حوادث خطرناکی است که در بسیاری از مواقع با انجام و رعایت مواردی می‌توان به‌راحتی آن را مهار کرد. فایر باکس یا جعبه آتش نشانی در مکان‌های مختلف تجاری، اداری و مسکونی، به‌منظور کمک به مهار آتش مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله به کاهش حداکثری دمای محیط، دود موجود در محیط و خاموش کردن آتش کمک می‌کند. استفاده از فایر‌باکس یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در صورت وقوع حریق، می‌تواند خسارات جسمی و مالی را به حداقل برساند و از ایجاد حادثه‌ای بزرگتر جلوگیری کند. جهت خرید جعبه آتش نشانی به کجا مراجعه کنیم؟

تجهیزات موجود در جعبه آتش نشانی

جعبه آتش‌نشانی یک محفظه حاوی تجهیزات مهم برای اطفاء حریق است که در مواقع اضطراری مورد استفاده قرار می‌گیرد. تجهیزات موجود در این جعبه، با‌توجه‌به نوع، اندازه و مکان نصب، ممکن است متفاوت باشند. اما به‌طور کلی، تجهیزاتی که در این جعبه قرار می‌گیرند، عبارت‌اند از:

  • شیلنگ برزنتی آتش‌نشانی: این شیلنگ برای انتقال آب یا ماده اطفاء حریق به نقطه موردنیاز، استفاده می‌شود.
  • نازل آتش‌نشانی: قسمتی از تجهیزاتی که آب یا ماده اطفاء حریق از آن منتشر می‌شود.
  • کپسول مناسب اطفاء حریق: این کپسول‌ها معمولا شامل مواد شیمیایی خاصی هستند که در تلاش برای مهار حریق مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • شیر فلکه آتش‌نشانی: برای کنترل جریان آب یا ماده اطفاء حریق در شبکه آتش‌نشانی استفاده می‌شود.
  • کوپلینگ و هیدرانت: برای اتصال شیلنگ به منابع آب و سیستم‌های آتش‌نشانی به‌کار می‌روند.
  • قرقره‌های نگهدارنده شیلنگ: این قطعات به شیلنگ کمک می‌کنند تا به‌راحتی در جاهای مختلف جا‌به‌جا شود و از برخی مشکلات ناشی از پیچیدگی‌های شیلنگ جلوگیری کنند.

جالب است بدانید که جعبه آتش‌ نشانی نه تنها برای افراد عادی بلکه برای آتش‌نشان‌ها نیز اهمیت دارد؛ زیرا به روند اطفاء حریق نسبتا سرعت می‌بخشد و در امدادرسانی به مصدومین و محل حادثه موثر است.

مرکز فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی نیکوکار، تولید‌کننده جعبه آتش نشانی

مرکز فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی نیکوکار از سال 1366، به تولید جعبه‌های آتش‌نشانی متعهد شده است. این مرکز با بیش از سه دهه فعالیت مداوم، به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته و تجربه بالای متخصصان خود، موفق شده تا به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده جعبه آتش نشانی و قرقره و هوزریل در کشور شناخته شود. تولید بیش از 120 دستگاه جعبه آتش نشانی به‌صورت روزانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب رمز موفقیت این مرکز محسوب می‌شود. همچنین، همکاری‌های مداوم با بیش از 200 مشتری از سازمان‌ها و برندهای معتبر ایرانی، نشان از اعتماد و رضایت مشتریان به این مرکز است.

نیکوکار آماده ارائه نمایندگی فروش به استان‌ها بوده و محصولات خود را با گارانتی یک‌ساله و خدمات پس‌از فروش ارائه می‌دهد. این مرکز بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکننده جعبه و قرقره آتش‌نشانی در خاورمیانه است. همچنین در جهت کسب رضایت حداکثری مشتریان 20 ساله خود، پیوسته می کوشد تا در این مسیر بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را تولید و عرضه کند.  

ویژگی‌ها و مزایای خرید فایر باکس از نیکوکار

صنایع نیکوکار با تمرکز بر ارائه بهترین خدمات به مشتریان، ارزش‌هایی از قبیل منصفانه‌ترین قیمت، بالاترین کیفیت و بهترین پشتیبانی را به مشتریان ارائه می‌دهدکه در ادامه به توضیح این ویژگی‌ها و مزایای خرید فایر باکس از نیکوکار خواهیم پرداخت:

  • منصفانه‌ترین قیمت: جعبه‌ آتش ‌نشانی‌ تولید‌شده توسط صنایع نیکوکار، بدون واسطه و با قیمتی کاملا مناسب به مشتریان عرضه می‌شوند تا مشتریان بتوانند به بهترین شکل از خرید خود استفاده کنند.
  • بالاترین کیفیت: با بیش از 30 سال سابقه در تولید محصولات آتش‌نشانی، صنایع فلزی نیکوکار به تضمین بالاترین کیفیت محصولات خود متعهد است. این سابقه و همراهی با سازمان‌های بزرگ، گواه این ادعا است.
  • بهترین پشتیبانی: ارائه مشاوره رایگان و راهنمایی به مشتریان برای انتخاب بهترین محصول، بخشی از خدمات ارزشمند صنایع فلزی نیکوکار است. همچنین، خدمات پس‌از فروش، نصب و راه‌اندازی به هموطنان در سراسر ایران ارائه می‌شود تا بهترین پشتیبانی ممکن را از آغاز تا پایان فرآیند خرید دریافت کنند.

خرید جعبه آتش‌نشانی از فروشگاه نیکوکار

اگر قصد خرید انواع جعبه‌ آتش ‌نشانی، با کیفیت و قیمت مناسب را دارید، یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه، فروشگاه آتش‌نشانی و ایمنی نیکوکار است. این فروشگاه با تجهیزات متنوع و با کیفیت بالا، به شما امکان می‌دهد تا به‌راحتی، ایمنی و امنیت را در محیط خود تضمین کنید. تمامی محصولات موجود در فروشگاه نیکوکار دارای بهترین کیفیت هستند و هیچ‌گونه محصولات تقلبی یا بی‌کیفیتی در این فروشگاه عرضه نمی‌شوند. یکی از ویژگی‌های مهم این فروشگاه، قیمت بسیار مناسب محصولات است که سبب پیشی گرفتن آن از سایر رقبا می‌شود.

فروشگاه نیکوکار با حذف حداکثری واسطه‌ها، قیمت محصولات را به‌طور ویژه‌ای کاهش داده و به شما امکان خرید فایر باکس با قیمتی مناسب را می‌دهد. تنوع بالای محصولات این فروشگاه به شما امکان می‌دهد که هرآنچه‌ برای افزایش ایمنی نیاز دارید را به‌راحتی پیدا کنید. همچنین، فروشگاه نیکوکار امکان ارسال به تمام نقاط ایران را فراهم کرده و در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی یا پشتیبانی، می‌توانید با تیم پشتیبانی آن تماس بگیرید.

سخن پایانی

مجموعه ایمنی آتش نشانی نیکوکار به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان جعبه‌ آتش ‌نشانی و انواع فایر‌باکس در ایران، با بیش از سه دهه فعالیت مداوم، از تکنولوژی‌های روز دنیا بهره می‌برد و با استفاده از متخصصان زبده، متعهد به تولید محصولاتی باکیفیت است. این مرکز سال‌هاست که در صنعت تولید تجهیزات آتش‌نشانی، نقش مهمی را ایفا کرده و به‌عنوان یک نمونه برتر در این صنعت شناخته شده است. استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، ارائه محصولات با کیفیت بالا، پشتیبانی از مشتریان و ارائه خدمات پس‌از فروش، از ویژگی‌های این شرکت است. برای بالا بردن ایمنی مکان موردنظرتان نسبت‌به آتش‌سوزی می‌توانید جعبه آتش‌ نشانی را از فروشگاه نیکوکار تهیه کنید و از کیفیت و خدمات پس‌از فروش آن نیز اطمینان حاصل کنید.جهت خرید و مشاوره به سایت www.sfnfirebox.com مراجعه کنید.

تلفن های تماس: 09356407035 - 09126402797

 

منبع: sharghdaily-925166

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد