hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > بخشنامه مهم سازمان اداری و استخدامی درباره افزایش حقوق ۱۴۰۳/ جدول

بخشنامه مهم سازمان اداری و استخدامی درباره افزایش حقوق ۱۴۰۳/ جدول

سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه‌ ضریب حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۳ ابلاغ کرد.

به گزارش شبکه شرق، برای دومین سال متوالی افزایش حقوق کارکنان دولت از ابتدای فروردین‌ماه در احکام کارگزینی کارکنان دولت اعمال می‌شود.

سازمان اداری و استخدامی کشور، در بخشنامه‌ای، ضریب حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۳ را برای اعمال در احکام کارگزینی کارمندان به دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ کرد.

بر اساس بخشنامه شماره «۹۴۸» به تاریخ «۱۵ فروردین ۱۴۰۳»، برای دومین سال متوالی، افزایش حقوق کارکنان دولت از ابتدای فروردین‌ماه در احکام کارگزینی کارکنان دولت اعمال می‌شود.

بنابر این بخشنامه که به استناد جزء «۲» بند «الف» تبصره «۱۵» قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور و در اجرای تبصره «۲» ذیل بند «۵» تصویب‌نامه شماره «۳۰۳۴ت۶۲۴۶۰هـ» در تاریخ «۱۴ فروردین ۱۴۰۳» هیات وزیران صادر و به دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ شده، ضریب حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و قضات، ۶۸ هزار و ۷۶۶ ریال و ضریب حقوق شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت، چهار هزار و ۸۲۹ ریال تعیین شده است.

خلاصه مفاد تصویب‌نامه شماره «۳۰۳۴ت۶۲۴۶۰هـ» مورخ «۱۴ فروردین ۱۴۰۳» هیات وزیران به شرح جدول زیر، در این بخشنامه به تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ شد:

حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری

گفتنی است؛ افزایش حقوق کارکنان دولت با حداقل دو ماه تاخیر و صدور اصلاحیه احکام، اعمال می‌شد.

منبع: sharghdaily-925053

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد