hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > علت درگذشت رضا داودنژاد چه بود؟

علت درگذشت رضا داودنژاد چه بود؟

جزئیات تازه از علت درگذشت «رضا داودنژاد»، بازیگر سینما و تلویزیون اعلام شد.

به گزارش شبکه شرق، «رضا داودنژاد» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که از چندماه پیش درگیر عفونت خونی شده و در بیمارستان بستری بود، دوشنبه «۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳»، در ۴۴ سالگی درگذشت.

مدیر روابط عمومی بیمارستان پیوند اعضای شیراز با بیان اینکه «رضا داودنژاد»، بازیگر سینما و تلویزیون، ساعت ۲۲ شب دوشنبه «۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳»، در این بیمارستان درگذشت، جزئیاتی در این خصوص اعلام کرد.

محمدرضا حیدری، مدیر روابط عمومی بیمارستان پیوند اعضای شیراز با اعلام درگذشت این بازیگر گفت: آن مرحوم طی سال‌های اخیر، به دلیل نارسایی کبدی، دو مرتبه در شیراز عمل پیوند کبد داشتند که شرایط خوبی هم داشتند، اما در یک ماه گذشته، با یک‌سری به‌هم‌ریختگی‌های آنزیم‌های کبدی مواجه شدند.

مدیر روابط عمومی بیمارستان پیوند اعضای شیراز افزود: مرحوم داودنژاد با این شرایط طی یک ماه گذشته به بیمارستان پیوند اعضا مراجعه کرده و بستری شدند، اما در طی روند درمان، دیگر بدنشان پاسخگو نبود در نهایت، به دلیل این به‌هم‌ریختگی‌های آنزیم‌های کبدی و عفونت خون، به رحمت خدا رفتند.

حیدری در خصوص جزئیات انتقال پیکر آن مرحوم به تهران نیز گفت: خانواده ایشان پیگیر کار‌های انتقال پیکر مرحوم داودنژاد هستند، اما از نظر بیمارستان موردی برای انتقال پیکر وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی بیمارستان پیوند اعضای شیراز تصریح کرد: خانواده آن مرحوم در حال برنامه‌ریزی برای انتقال پیکر و مراسم تشییع پیکر ایشان هستند که جزئیات آن را متعاقباً به صورت رسمی اعلام خواهند کرد.

رضا داودنژاد فعالیتش در سینما را از دوران کودکی و با فیلم «بی‌پناه» شروع کرد. او طی سال‌های فعالیتش در فیلم‌هایی چون «مصایب شیرین»، «مرهم»، «خیابان‌های آرام»، «هوو»، «لامینور»، «بی‌رویا» و… بازی کرد.

رضا داودنژاد در سریال‌های خاطره‌انگیزی چون ««پشت کنکوری‌ها»، «باغچه مینو»، «زندگی به شرط خنده» و «متهم گریخت» هم جلوی دوربین رفته بود.

منبع: sharghdaily-924663

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد