hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > آستین باتلر در فیلم جنایی جدید دارن آرونوفسکی نقش آفرینی خواهد کرد

آستین باتلر در فیلم جنایی جدید دارن آرونوفسکی نقش آفرینی خواهد کرد

آستین باتلر، بازیگر فیلم Dune Part 2 پس از توافق با سونی پیکچرز قرار است در فیلم Caught Stealing به کارگردانی دارن آرنوفسکی بازی کند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، دارن آرونوفسکی در حال ساخت فیلم دیگری است.آستین باتلر به‌صورت رسمی برای بازی در فیلم Caught Stealing با سونی پیکچرز قرارداد همکاری امضا کرده است که دارن آرونوفسکی وظیفه کارگردانی این فیلم جنایی تریلر را بر عهده دارد. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام اثر چارلی هیوستون است که رمان اول از سه‌گانه آن محسوب می‌شود و هیوستون فیلمنامه فیلم را هم خواهد نوشت. آستین باتلر نقش هنک تامپسون را در فیلم Caught Stealing بازی خواهد کرد.

فیلم بازداشت سارق داستان هنک تامپسون را دنبال می‌کند که بازیکن سابق بیسبال است و ناخواسته درگیر دنیای جنایتکاران و زیرزمینی نیویورک در دهه ۹۰ میلادی می‌شود و او حالا در حال مبارزه برای بقا در این دنیای کثیف و خشن است. دارن آرونوفسکی بیشتر برای کارگردانی آثاری چون فیلم Pi، فیلم Requiem for a Dream، فیلم The Fountain، فیلم The Wrestler، فیلم Black Swan، فیلم Noah، فیلم Mother و اخیرا فیلم The Whale شناخته می‌شود و قرار است فیلم زندگینامه ایلان ماسک و فیلم Adrift با بازی جرد لتو را نیز کارگردانی کند. 

دارن آرونوفسکی در فرش قرمز فیلم The Whale

آستین باتلر نیز طی سال‌های اخیر توانسته است با بازی در آثاری چون فیلم The Dead Dont Die، فیلم Once Upon a Time in Hollywood و فیلم Elvis مورد توجه بسیاری قرار بگیرد. او نقش الویس پرسلی را در فیلم Elvis بازی کرده بود. او برای بازی در فیلم الویس موفق شد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک فیلم درام در مراسم گلدن گلوب را دریافت کند و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شود.

سریال Masters of the Air و فیلم Dune: Part Two دو کار اخیر باتلر هستند که بازی او مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و فیلم The Bikeriders کار بعدی این بازیگر است که فیلم موتورسواران در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد. همچنین آستین باتلر هم‌اکنون در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Eddington به کارگردانی آری استر، کارگردان آثاری چون فیلم Hereditary، فیلم Midsommar و فیلم Beau Is Afraid حضور دارد که این فیلم وسترن در سال ۲۰۲۵ اکران می‌شود.

منبع: zoomg-367650

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد