hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > حراج بهاره پلی استیشن با تخفیف‌های بی‌سابقه آغاز شد

حراج بهاره پلی استیشن با تخفیف‌های بی‌سابقه آغاز شد

فروش ویژه فروشگاه پلی استیشن در فصل بهار با تخفیفات متعدد آغاز شد و تا اواخر ماه آوریل ادامه دارد.

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی مطابق هر سال فروش‌ ویژه‌ای را برای فصل بهار تدارک دیده است که ازطریق آن بازی‌های فروشگاه پلی استیشن با تخفیف قابل‌توجه به کاربران ارائه می‌شود. در حراج بهاری می‌توان مجموعه‌ی گسترده‌ای از بازی‌ها و محتوای اضافی را حداکثر با ۷۵ درصد تخفیف خریداری کرد. رویداد Spring Sale تاکنون برای ۳۷۲۴ بازی در آمریکا و بیش از ۳۷۰۰ محصول در انگلستان اعمال شده است.

تخفیف‌های در نظر گرفته شده در تاریخ ۲۲ فروردین (۱۰ آوریل) به‌روزرسانی خواهند شد تا پیشنهاد‌ها جدید جایگزین موارد قبلی شوند. فروش ویژه‌ی سونی تا تاریخ ۵ اردیبهشت (۲۴ آوریل) ادامه دارد. البته سونی در بخش سخت‌افزاری هم تخفیف‌هایی را در نظر گرفته است که تا حداکثر ۵۰ دلار برای کنسول پلی استیشن 5 را شامل می‌شود و تا تاریخ ۱۲ فروردین (۳۱ مارس) در PlayStation Direct برقرار است.

همچنین فروشگاه‌های دیگر هم هم‌پای پلی استیشن استور تخفیف‌هایی را روی بازی‌ها و سخت افزارهای سونی اعمال کردند؛ پس اگر به‌دنبال خرید کنسول یا بازی خاصی هستید، باید به فروشگاه‌های دیگر نیز نگاهی داشته باشید.

سونی اخیرا بازی‌های ماه آوریل ۲۰۲۴ سرویس پلی استیشن پلاس اسنشال را نیز معرفی کرد که به این ترتیب باید انتظار ورود آثاری مانند بازی Immortals of Aveum (پلی استیشن 5)، بازی Minecraft Legends (پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5) و بازی Skul: The Hero Slayer (پلی استیشن 4) را داشته باشیم. اعضای سرویس پلی استیشن پلاس می‌توانند از تاریخ ۱۴ فروردین تا ۱۷ اردیبهشت (۲ آوریل تا ۶ مه) این بازی‌ها را دریافت کنند.

در دیگر اخبار مرتبط با پلی استیشن، مشخصات احتمالی کنسول میان-نسلی PS5 Pro فاش شده است که انتظار می‌رود اواخر سال ۲۰۲۴ معرفی و به بازار عرضه شود.

منبع: zoomg-367626

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد