hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > اهمیت ارتقاء سواد گردشگری/ ظرفیت‌های فارس بیشتر معرفی شود

معاون استانداری فارس مطرح کرد:

اهمیت ارتقاء سواد گردشگری/ ظرفیت‌های فارس بیشتر معرفی شود

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری و جانشین استاندار در ستاد خدمات سفر بر لزوم ارتقاء سوادگردشگری در استان و کشور تاکید و نقش رسانه‌ها در این زمینه را بسیار مهم ارزیابی کرد.

محمد فرخ‌زاده با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، بازدیدهای میدانی مستمری در رابطه با عملکرد ستادهای سفر در فارس انجام و هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های خدمت‌رسان پیگیری شده است، گفت: بازرسانی نیز به شهرستان‌ها اعزام شده و وضعیت و عملکرد ستادهای سفر استان، در دست ارزیابی و جمع‌بندی است.

وی تاکید کرد: برخی شهرستان‌ها علی رغم آمادگی کامل، با موج مسافران ورودی مواجه نشده‌اند لذا نیاز است دستگاه های متولی نسبت به معرفی جاذبه های گردشگری و زیارتی بکر و منحصر به فرد در این مناطق تبلیغات بیشتری انجام دهند.

فرخ زاده اضافه کرد: جای جای استان فارس مملو از گنجینه های ارزشمند و جاذبه های گردشگری فوق العاده اما پنهان از دید گردشگران و علاقه‌مندان به سفر است که هنوز به خوبی به مردم بزرگ ایران معرفی نشده اند.

معاون استانداری فارس تاکید کرد: برخی مسئولین بجای گزارش مستمر عملکرد خود لازم است اهتمام ویژه ای در سیاست گذاری و برنامه ریزی برای معرفی ظرفیتهای کم نظیر فارس داشته باشند.

فرخ‌زاده گفت: رسانه‌های دیداری و شنیداری و فعال در شبکه‌های اجتماعی نیز نقش کلیدی در بالا بردن سواد گردشگری در استان و کشور را بر عهده دارند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد