hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نرم افزار چند رسانه ای پرندیما تولید شد

نرم افزار چند رسانه ای پرندیما تولید شد

یکی از نویسندگان قمی از تولید نرم افزار چند رسانه ای پرندیما خبرداد و گفت: این نرم افزار موجب آموزش غیرمستقیم انواع مهارت ها به کودکان شده و به صورت مستقل رشد می کنند.

به گزارش رویداد ایران_قم،زهره سادات میرعارفین در گفت وگو با خبرنگاران از تولید اپلیکیشن آموزشی_مهارتی کتاب های پرند برای نخستین بار در کل کشور خبرداد و اظهار کرد: این نرم افزار حاوی چهار کتاب های چند رسانه ای است که قابلیت افزایش به 25 کتاب چند رسانه ای را دارد.

وی با اشاره به اینکه نرم افزار پرندیما قابلیت نصب روی تلفن همراه را دارد، گفت: کتاب های چند رسانه ای این نرم افزار موجب قدرت فهم، درک و کشف درست زندگی کردن را از طریق داستان به کودکان می آموزد و موجب می شود که از خردسالی به صورت مستقل رشد کنند.

این نویسنده قمی اضافه کرد: در کتاب های چند رسانه ای علاوه بر متن کتاب که قابل مشاهده است از تصاویر،معانی کلمات و فیلم زبان اشاره برای فهم بهتر بهره برده شده است. 

وی با بیان اینکه اصطلاحات و ضرب المثل هایی که در کتاب آمده در یک فرمی به معانی آن نیز توجه شده است، گفت: اگر کاربر روی کلماتی که در کتاب قرمز شده است اشاره کند یک صفحه باز خواهد شد و به غیر از معنی کلمات یک لینک نیز ارائه می شود که کاربر با اشاره روی این لینک ها به سایت واژه یاب متصل شده و معنی آن کلمه به همراه دیگر اطلاعات برای کاربر نمایش داده می شود.

میرعارفین عنوان کرد: تصاویر متحرک از جمله قابلیت های این کتاب چند رسانه ای است که برای کودکان بسیار جذاب و قابل توجه است.

وی با بیان اینکه والدین با بهره گرفتن از تصاویر متحرکی که در کتاب های چند رسانه ای وجود دارد می توانند برای کودکان خردسال داستان آنها را تعریف کنند، گفت: کودکانی که فهم خواندن و نوشتن دارند نیز می توانند بدون نیاز به والدین و مربی هم داستان بخوانند و هم از معانی کلمات آن بهره مند شوند.

این نویسنده قمی اضافه کرد: هریک از پرندهایی که در این نرم افزار وجود دارد، انواع مهارت زندگی را به کودکان به طور غیر مستقیم آموزش می دهد. 

وی افزود: این نرم افزار به دو زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده است که در نسخه انگلیسی از زبان اشاره بین المللی در آن استفاده شده است.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد