درباره ما نسخه آزمایشی | شنبه، 6 تیر 1405

کد: 313060 | 06 فروردین 1403 ساعت 19:17

(عکس) تهرانی‌ها میوه خریدن را تحریم کردند!

نوروز ۱۳۵۷ در تهران مردم خریدن میوه را به خاطر گرانی تحریم کردند.
(عکس) تهرانی‌ها میوه خریدن را تحریم کردند!


در حالی بساط اغلب میوه فروشی‌ها در پایتخت به خاطر تصمیم مردم برای نخریدن میوه به خاطر گرانی کساد شده بود، حضور مسافران شهرستانی در پایتخت به شکل ملموسی تهران را شلوغ کرده بود.

روزنامه اطلاعات ۵ فروردین ۱۳۵۷ از نتیجه تحریم خریدن میوه و شلوغی تهران گزارشی منتشر کرد. بخش‌هایی از گزارش را بخوانید و عکس‌های مربوط به گزارش را تماشا کنید.

41

42

43

44

منبع: اطلاعات آنلاین

منبع: faradeed-182262



عکس خوانده نمی‌شود