hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازی Deep Rock Galactic: Survivor با استقبال بسیار خوب گیمرها مواجه شد

بازی Deep Rock Galactic: Survivor با استقبال بسیار خوب گیمرها مواجه شد

بازی Deep Rock Galactic: Survivor در اولین ماه عرضه خود فروش خوبی را تجربه کرده است و به‌زودی شاهد انتشار اولین به‌روزرسانی محتوای آن خواهیم بود.

استودیوی Funday Games ماه گذشته بازی Deep Rock Galactic: Survivor را به‌شکل دسترسی زودهنگام در استیم منتشر کرد. این اثر براساس بازی تیراندازی کوآپ موفق Deep Rock Galactic محصول استودیوی Ghost Ship Games ساخته شده است و حال و هوایی مشابه بازی The Vampire Survivors دارد. تاکنون نزدیک به ۱۷ هزار نظر از سوی کاربران برای این بازی ثبت شده‌اند که حدود ۸۴ درصد آن بسیار مثبت بود.

حالا به‌تازگی اعلام شده است که بازی Deep Rock Galactic: Survivor در اولین ماه عرضه خود بیشتر از یک میلیون نسخه فروش داشته است. همچنین اولین به‌روزرسانی محتوای این بازی نیز در چند روز آینده از راه می‌رسد و قرار است یک بیوم جدید را به آن اضافه کند که حتی بازیکن‌های حرفه‌ای و باتجربه را نیز به چالش می‌کشد.

در بازی Deep Rock Galactic: Survivor بازیکن‌ها به‌دنبال Hoxxes و استخراج معدن می‌روند، درحالی‌که با تعداد زیادی از حشره‌های بیگانه و خطرناک مواجه می‌شوند. این بازی هم‌اکنون ازطریق استیم برای کامپیوتر در دسترس است. همچنین بازی Deep Rock Galactic ازطریق پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل تجربه است.

منبع: zoomg-367390

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد