hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها در مسیر ویژه دوچرخه در قم

جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها در مسیر ویژه دوچرخه در قم

فرمانده پلیس راهور شهرستان قم گفت: باید مانع ورود هرگونه موتورسیکلتی به مسیرهای دوچرخه شد تا دوچرخه‌سواران در این مسیر احساس آرامش داشته باشند.
به گزارش رویداد ایران_قم،حمید عرب در کمیته فنی ترافیک استان قم که در سالن رضوان شهرداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به حمل‌ونقل پاک به‌ویژه دوچرخه، اظهار داشت: در بهره‌گیری از دوچرخه باید تجربه‌های دیگر کشورها استفاده شود تا امکان شکست این طرح را کاهش داد.
فرمانده پلیس راهور شهرستان قم با تأکید بر اینکه یکی از مشکلات حمل‌ونقلی قم حجم بالای موتورسیکلت‌ها بوده که این موضوع سبب صرف نیروی انسانی ویژه‌ای شده است، تصریح کرد: باید مانع ورود هرگونه موتورسیکلتی به مسیرهای دوچرخه شد تا دوچرخه‌سواران در این مسیر احساس آرامش داشته باشند.
عرب با اشاره به وجود موانعی در برخی معابر شهر قم برای احداث مسیرهای ویژه دوچرخه، عنوان کرد: باید جانمایی‌های درستی برای ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی در زمان اجرای طرح جامع دوچرخه پیش‌بینی شود.
وی اجرای فاز نخست طرح جامع حمل‌ونقل را موردتوجه قرار داد و افزود: در مسیر میدان صدوق تا بوعلی توقف‌هایی وجود داشته که چگونگی اجرای این طرح در این معبر باید با ملاحظاتی انجام‌شده و باید مسیرها به‌درستی پیش‌بینی شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد