hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > پیش‌بینی رگبار باران در برخی مناطق تهران

پیش‌بینی رگبار باران در برخی مناطق تهران

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های شمالی و غربی استان، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با احتمال رعدوبرق و در ارتفاعات بارش باران و برف و مه مورد انتظار است.

براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، وضعیت جوّی استان تهران طی امروز، ۲۱ اسفندماه، آسمان کمی ابری تا نیمه‌ابری، در بعضی ساعات با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین در پاره‌ای نقاط، به‌ویژه بخش‌های شمالی و غربی، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با احتمال رعدوبرق و در ارتفاعات بارش باران و برف و مه مورد انتظار است.

به گزارش ایسنا، برای روز سه‌شنبه، ۲۲ اسفند، آسمان صاف، همراه با وزش باد و در ارتفاعات فیروزکوه گاهی با رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود. از روز چهارشنبه، ۲۳ اسفند، تا جمعه، ۲۵ اسفند، با استقرار جوّی پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پرتردد شهری، افزایش نسبی غبار محلی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۲ اسفند) کمی‌ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۲۳ اسفند) کمی ابری، گاهی وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۱۰ - درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

منبع: fararu-717089

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد